خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

اشتایگر: رفتار مورینیو باعث از دست دادن عشقم به یونایتد شد

اشتایگر: رفتار مورینیو باعث از دست دادن عشقم به یونایتد شد
باستین شواین اشتایگر، اسطوره بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۵ در یک انتقال جنجالی به منچستر یونایتد پیوست. اشتایگر در منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت هایش نتوانست درخشش خود در بایرن را در انگلیس نیز تکرار کند. با ورود ژوزه مورینیو به یونایتد نیز شرایط برای این هافبک آلمانی بدتر شده و این مربی او را از ترکیب تیم به کلی کنار گذاشت و حتی از تمرین با تیم اول منع کرد. شواین اشتایگر در فصل آخر خود تنها در ۴ بازی برای یونایتد به میدان رفت و در نهایت به صورت تلخی در سال ۲۰۱۷ از منچستر یونایتد جدا شد.

به گزارش طرفداری، حال باستین شواین اشتایگر در مصاحبه ای با میرر در مورد شرایطش در آن زمان و رفتار باشگاه منچستر یونایتد با خودش صحبت کرده است. او در این مصاحبه گفت:

در روز تولدم به رختکن رفتم و موقعی که می خواستم لباسم را عوض کنم، یک نفر به من گفت که اجازه ورود ندارم و باید با تیم دوم تمرین می کردم. من خیلی از این اتفاق سرخورده شدم زیرا هیچ کس در این مورد با من صحبتی نکرده بود. با مورینیو صحبت کردم اما دلیل او را از این کار متوجه نشدم که مربوط به مصدومیت دومی بود که پیدا کرده بودم.

اولین مصدومیتم را قبل از یورو ۲۰۱۶ بود، در آن زمان از لوئیس فن خال خواستم که اجازه دهد در آلمان درمان شوم که او نیز با این درخواست موافقت کرد. من هم اینکار را انجام داد و در یورو بازی کردم و سپس مشتاقانه منتظر بازگشت به یونایتد بودم تا زیر نظر مورینیو بازی کنم. در واقع او دو بار در اینتر و رئال مادرید علاقه مند به جذب من بود.

نظرات مختلفی در مورد حرفه ای بودن من وجود داشت، اما درست نبودند زیرا من رفتار حرفه ای داشتم. همیشه با بچه ها یا به تنهایی تمرین می کردم. مورینیو بعد ها از من عذر خواهی کرد. من نیز در هر صورت برای مورینیو احترام زیادی قائلم اما متوجه نشدم که چرا اجازه نداشتم با تیم اصلی تمرین کنم. من قلب و عشقم را با اینکار نسبت به باشگاه از دست دادم. من اگر بخواهم کاری را انجام دهم، دوست دارم آن را با قلب و تمام انرژی ام انجام دهم اما این رفتار آنقدر به من صدمه زد که برای من درد بزرگی بود و دیگر واقعا نمی توانستم به باشگاه اعتماد کنم.

برچسب‌ها: منچستریونایتد باستین شواین اشتایگر مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

157 Reza Wampire1400/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi