خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

کریس رونالدو تصمیم به ترک یوونتوس گرفته است

کریس رونالدو تصمیم به ترک یوونتوس گرفته است
به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف از چمپیونزلیگ و با نزدیک شدن به تاریخ پایان قرارداد کریستیانو رونالدو و یوونتوس د رتابستان سال 2022، گزارش شده که رونالدو تصمیم دارد در پایان این فصل و در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بیانکونری را ترک کند. گفته شده که فوق ستاره پرتغالی دیگر در تورین خوشحال نیست.
رونالدو با وجودی که آخرین سال های فوتبال خود به سر می برد، این فصل نیز در ترکیب بیانکونری درخشان ظاهر شد. ستاره 36 ساله یووه در این فصل در 24 مسابقه از سری آ 23 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد. او همچنین در چمپیونزلیگ نیز چهار بار برای یوونتوس گلزنی کرد.
هر چند با توجه به بحران شدید اقتصادی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا گریبان‌گیر یوونتوس شده، موجب شده است تا به همین زودی صحبت ها برای جدایی دو طرف از یکدیگر، آغاز شود.
سایت اسپانیایی OkDiario ادعا کرده که رونالدو آماده ترک یوونتوس در تابستان است و دو نتیجه نافرجام با یووه این تصمیم را تقویت کرده است.از دو تیم با جدیت بیشتری به عنوان مقاصد احتمالی رونالدو پس از ترک یووه نام برده می شود؛ پاری سن ژرمن و یا اینتر میامی.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو یوونتوس-ایتالیا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

90 Fc Lahijan Ak091400/01/09

شطرنج بازان 90: رونالدو ترک کنه برای یوونتوس بد میشه

12 فروردين (15:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi