خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

بند ۲۰ میلیون پوندی؛کلید انتقال ستاره بارسا به آرسنال

بند ۲۰ میلیون پوندی؛کلید انتقال ستاره بارسا به آرسنال
خیراً گفته شد در صورتی که تعداد بازی های هافبک برزیلی در بارسلونا به عدد 100 برسد، این باشگاه کاتالانی باید با توجه به بندی در قرارداد او 20 میلیون پوند به لیورپول بپردازد. با این حال چندی پیش اسپورت کاتالونیا مدعی شده که آسیب دیدگی طولانی مدت کوتینیو و دوری او تا اواخر فصل باعث خواهد شد که این بازیکن به این آمار نرسد و نهایتاً قرمزهای آنفیلد نیز از دریافت این پول بی‌نصیب بمانند چرا که بارسا قصد دارد کوتینیو را در تابستان 2021 به فروش برساند.

در همین ارتباط اکسپرس مدعی شده باشگاه بارسلونا با توجه به اوضاع اقتصادی نه چندان خوب خود قصد ندارد این 20 میلیون پوند رابه لیورپول بپردازد و همین موضوع باعث خواهد شد که برای فروش این بازیکن در تابستان منعطف عمل کند. همچنین اکسپرس ادعا می کند که آرسنال جدی ترین مشتری فیلیپ کوتینیو محسوب می‌شود و این بند 20 میلیون پوندی می‌تواند به آنها در نهایی کردن این انتقال کمک کند.

برچسب‌ها: کوتینیو فروش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

134 تیم املها1400/01/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi