خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بارسلونا با کوتینیو چه خواهد کرد؟

بارسلونا با کوتینیو چه خواهد کرد؟
بازیکن برزیلی آبی و اناری‌ها نه راه پس دارد و نه راه پیش، بارسا او را نمی‌خواهد و بندهای سنگین گنجانده شده در قراردادش هم مانعی برای بازی کردن او است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، تلاش‌های فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی تیم بارسلونا از بدو ورودش در سال ۲۰۱۸ به کاتالونیا ادامه داشته اما وی هنوز هم موفق نشده تبدیل به بازیکن ترکیب اصلی آبی و اناری‌ها شود و فاصله کیفی او با بازیکنان سطح اول دنیا بسیار زیاد است.

انتظار می‌رود که کوتینیو در هفته‌های آینده دوباره به میادین بازگردد، اما گفته می‌شود که یک بند در قرارداد او وجود دارد که نشان می‌دهد، اگر او ۱۰۰ بازی برای بارسلونا انجام دهد آن‌ها باید ۲۰ میلیون یورو به لیورپول بپردازند. روزهای ناامید کننده کوتینیو در کاتالونیا و رقم‌های سنگینی که در قرارداد او گنجانده شده باعث می‌شود تا کادر مدیریتی و فنی بارسلونا روز به روز از او ناامیدتر شود.

سرنوشت تلخ کوتی در بارسا گره عجیبی با پشت کردن او به لیورپول خورده است. از زمان پیوستن این بازیکن به ترکیب بارسلونا، آن‌ها فاصله زیادی با روزهای اوج خود دارند و در همین زمان یکی از برترین لیورپول‌های تاریخ را شاهد بوده‌ایم. گفتنی است که مصدومیت‌های کوتینیو تأثیر بسیاری بر روند بازی وی در بارسا گذاشت اما بدون شک او توانست توانمندی‌های خود را در بایرن مونیخ به عنوان بازیکن قرضی ثابت کند با این حال فیلیپه هنوز هم انتخاب اول کومان نیست.

کوتینیو ۹۰ بازی برای بارسا انجام داده است و تنها ۱۰ بازی دیگر تا پرداخت ۲۰ میلیونی باقی مانده است. دور از انتظار نیست که لاپورتا برای کاهش هزینه‌های باشگاهش تصمیم بگیرد تا کوتینیو را کنار بگذارد به امید این که نیازی به پرداخت ۲۰ میلیون یورو نباشد.

هنوز به طور قطعی اظهارنظری در خصوص وجود این بند در قرارداد بازیکن برزیلی بارسا وجود ندارد، اما آنچه مسلم است قرارداد کوتینیو در نیوکمپ تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و این باشگاه تلاش می‌کند تا او را در تابستان امسال بفروشد. البته فروش کوتینیو با توجه به دستمزد بالایش کار ساده‌ای نیست و بسیاری از باشگاه‌ها برای جذب وی تمایل ندارند.

وقتی کوتینیو به بارسلونا رسید، قراردادی به ارزش ۱۳.۵ میلیون یورو خالص در هر فصل روی کاغذ با او امضا شد اما با چنین قراردادی در سن ۲۹ سالگی، رفتنش در تابستان امسال غیرممکن بود و بارسلونا نیز به خوبی این موضوع را می‌دانست. باید منتظر بود و دید که رونالد کومان چگونه با این وضعیت کنار می‌آید و مربی هلندی چقدر از این هافبک برزیلی در نقشه‌ها و برنامه‌هایش استفاده می‌کند.

برچسب‌ها: بارسا کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

116 دوست پیشگامان1400/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi