خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

آریگو ساکی: فوتبال سیمئونه حوصله بینندگان را سر می برد

آریگو ساکی: فوتبال سیمئونه حوصله بینندگان را سر می برد
آریگو ساکی معتقد است اتلتیکومادرید به جای خرید بازیکن جدید باید یک سبک بازی جدید بخرد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اتلتیکو مادرید به خاطر علاقه دیگو سیمئونه به فوتبال تدافعی همواره مورد انتقاد فوتبال دوستان بوده است و سبک فوق دفاعی این تیم در دیدار مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان باعث شده است این انتقادات بیشتر از قبل نیز شود. یکی از این منتقدان آریگو ساکی، مربی سابق میلان است. او در گفتگو با نشریه گاتزتا در مورد بازی اخیر اتلیتکومادرید در لیگ قهرمانان گفت:

سیمئونه در سال های اخیر نتایج خوب زیادی گرفته است. شکی نیست که تجربه بازی او در ایتالیا روی او به عنوان مربی تاثیر گذاشته است. او به استعداد بازیکنان تیمش مدعی نیست. درست است که این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد اما به جای خرید بازیکن و خرج پول زیاد باید یک سبک بازی جدید بخرند. باید صادق باشیم. اتلتیکومادرید هنوز مقابل منچسترسیتی شانس دارد. در بازی برگشت هر اتفاقی ممکن است و تیم گواردیولا ممکن است به مشکل بخورد.

ساکی در انتقاد از سبک بازی تیم سیمئونه گفت:

باید با این حقیقت روبه رو شویم که این سبک بازی حوصله بینندگان را سر می برند. فوتبال دوستان به دنبال بازی جذاب هستند اما در یک زیر توپ زدن 50 متری چه چیز جذابی وجود دارد؟ یک بار رود گولیت به من گفت چرا ما هم این طوری بازی نمی کنیم. توپ را به محوطه جریمه سانتر کنیم، بازیکنان سر زن خوبی داریم و شاید گل زدیم… در یورو 2000 و دیدار نیمه نهایی ایتالیا مقابل هلند بازی کرد و من در کنار پله نشسته بودم. در پایان با پنالتی بردیم و تمام بازی در نیمه خودمان دفاع می کردیم. پله به من گفت خیلی بد است که شما بازیکنان خوبی دارید اما نمی دانید چطور فوتبال بازی کنید. اتلتیکو هم همین طور است فقط دفاع می کند. دفاع، دفاع، دفاع…

مربی ایتالیایی در ادامه از پپ گواردیولا نیز انتقاد کرد و گفت:

اتلتیکو یک شوت به دروازه هم نداشت اما این طور نبود که سیتی تیم برتر میدان باشد. به جز گل دی بروین یادم نمی آید آنها موقعیت گلزنی بیشتری ایجاد کرده باشند. باید اعتراف کرد که بازی این دو تیم جذاب نبود. اتلتیکو نمی خواست فوتبال بازی کند اما سیتی باید کار بیشتری انجام می داد تا از دیوار این تیم عبور کند.

برچسب‌ها: دیگو سیمئونه اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا آریگو ساکی پپ گواردیولا منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

166 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1401/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi