خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

مرزبان: این نتیجه سپاهان را از واقعیت دور نخواهد کرد

مرزبان: این نتیجه سپاهان را از واقعیت دور نخواهد کرد
مربی سپاهان در مورد شرایط آلومینیوم پیش از این مسابقه بیان کرد: یکی از عوامل اصلی که در دنیای فوتبال وجود دارد، این است که هماهنگی میان اعضای یک مجموعه بسیار تعیین کننده است. مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران باید با هم هماهنگ باشند و آلومینیوم این ستون ها را به صورت همزمان و هماهنگ نداشت ولی این تیم بازیکنان با شرافتی دارد که در بازی با ما تا لحظه آخر جنگیدند. با این حال باید ثبات پیدا کنند و معیارهای آنها مشخص شود تا بازیکنان وظایف اصلی خودشان را بشناسند و براساس آن حرکت کنند.

خوشحالم یک مربی باهوش به فوتبال ایران اضافه شده است

او ادامه داد: ما در همین بازی هم دیدیم که تیم وقتی گل اول را به ما زدند، با انگیزه خیلی بالا توانستند به دروازه ما نزدیک شوند و این کار را برای ما خیلی سخت کرد. با این حال ما خیلی زود توسط خلعتبری به گل رسیدیم. ما هر بازی سعی می کنیم که وضعیت تاکتیکی تیممان را بهتر کنیم. تیمی که می خواهد موفق شود، باید برنامه های تاکتیکی خاصی داشته باشد و برای هر بازی روی این موضوع به طور خاص کار انجام شود تا در هر دقیقه از بازی سیستم کاری و استراتژی کاری خودمان را عوض کنیم. محرم نویدکیا در این زمینه انسان باهوشی است و تاکید دارد که این مسائل برطرف شود. خوشحالم که یک سرمربی باهوش به لیگ ایران و فوتبال ایران اضافه شده، که سعی دارد معیارهای اروپایی را به فوتبال ایران معرفی کند و با موشکافی مسائل تاکتیکی را جلو می برد.

برچسب‌ها: مرزبان سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

111 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi