خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

مصاحبه مرزبان(2)

مصاحبه مرزبان(2)
نبرد با پرسپولیس باید انسانی و اخلاقی باقی بماند
مرزبان سپس در رابطه با لیگ ادامه داد:« در جریان قهرمانی این فصل اما با پرسپولیس را یک رقیب می دانیم. این روند را با کمال اخلاق انجام خواهیم داد. ما این مبارزه برای قهرمانی را یک مسئله قهرمانانه می دانیم و با احترام زیاد با آن مواجه می شویم. ما سعی می کنیم نتایج خوبی بگیریم و سعی می کنیم قهرمانی را برای خودمان به ارمغان بیاوریم. این نبرد باید یک نبرد انسانی و ورزشی بماند و احترام باشگاه ها و انسان ها حفظ شود.»

درخواست تعویق بازی با نساجی انسانی و اخلاقی بود
مربی سپاهان با اشاره به شرایطی که پرسپولیس در فینال آسیا باید با آن مواجه شود، در مورد درخواست این باشگاه برای سفر نکردن به مازندران توضیح داد:« اینکه پرسپولیس برای بازی با نساجی مازندران درخواست تعویق بازی را داشت، یک امر طبیعی است. این تیم نیروهای زیادی را از دست داده است. بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده اند. این تیم احتیاج به یک ریکاوری خیلی خوب دارد. اینکه درخواست داده اند بازی با نساجی به تعویق بیفتد یک مسئله صد در صد انسانی و حرفه ای بود. ما همه می توانیم این موضوع را بفهمیم. بازی این تیم با سپاهان هم معوق شده و ما با سازمان لیگ همکاری خواهیم کرد تا در هر تاریخی مشخص کردند، بازی کنیم. آرزو می کنیم نماینده خوبی در فینال آسیا باشند.»

برای پرسپولیس در فینال آرزوی سربلندی دارم
مرزبان که پیش تر در پرسپولیس نیز سابقه همکاری با قطبی و قهرمانی با این تیم را دارد، با اشاره به کادر فنی این تیم اضافه کرد:« بخش بزرگی از کادر فنی پرسپولیس کسانی هستند که سالیان سال است که آنها را می شناسم. انسان های خیلی خوبی هستند و برایشان در فینال آسیا آرزوی سربلندی دارم. این را باید بدانیم که احترام از طرف ما باید نسبت به همدیگر بزرگ نوشته شود و روند کاری ما بعد از اینکه امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود. اینطوری خواهد بود که سعی می کنیم رقابت خوب و جوانمردانه ای تا روز آخر برای قهرمانی لیگ داشته باشیم. این مسئله مهم است که در درجه اول اخلاق را از دست ندهیم و موضوع دوم اینکه این رقابت ورزشکاری را بپذیریم و برای پرسپولیس در فینال آسیا آرزوی موفقیت داریم.»

تمام تلاشمان قهرمانی دوباره سپاهان است
بخش بعدی حرف های مرزبان در رابطه با اهداف و تلاش باشگاه سپاهان برای کسب مجدد عنوان قهرمانی لیگ بود و بیان کرد:« این مسئله طبیعی است که ما به عنوان نماینده های سپاهان تمام تلاشمان را می کنیم که قهرمانی را برای هواداران خوب تیم به ارمغان بیاوریم. چندین سال است که منتظریم باشگاه سپاهان دوباره قهرمان شود. باز هم تاکید می کنم که یک رقابت انسانی و یک رقابت صد در صد حرفه ای و اخلاقی را تعقیب می کنیم. انسانیت و اخلاق باید حرف اول را در امور ورزشی بزند و باید همیشه اصول را رعایت کنیم.»
ما اولین قدم را برای حمایت از پرسپولیس برداشته ایم
مرزبان سپس به مصاحبه های روزهای گذشته محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و محرم نویدکیا سرمربی تیم اشاره کرد که آنها نیز برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده بودند و ادامه داد:« در مصاحبه ای که خود آقای ساکت و محرم نویدکیا انجام دادند نیز به این موضوع اشاره کردند که اعتقاد قلبی ما حمایت از پرسپولیس در فینال آسیا است. با تغییر زمان بازی ما با پرسپولیس، هر طور لازم باشد، همکاری خواهیم کرد. یک بار دیگر تاکید می کنم که باشگاه سپاهان در این زمینه هرگونه همکاری را دارد. ما احساس خوبی نسبت به این مسئله داریم. امیدواریم که ما قدم خوبی را برداشته باشیم به طرف یک رفتار انسانی و اخلاقی و حمایت از تیمی که در فینال اسیا حضور دارد.»

برچسب‌ها: مرزبان سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

68 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi