خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
509

جوشوا اوکوتچا: U23 ها باید با طرز فکر درست با منچسترسیتی روب

جوشوا اوکوتچا: U23 ها باید با طرز فکر درست با منچسترسیتی روب
جوشوا اوکوتچا ، مدافع U23 وستهم یونایتد هیچ توهمی درباره میزان وظیفه تیم بعد از ظهر دوشنبه ندارد - اما می داند در صورت استفاده از طرز فکر صحیح ، آنها می توانند پیروز شوند.

چکش های جوان بعد از ظهر دوشنبه در حالی به مصاف تیمی بروند که در پنج مسابقه اخیر خود پیروز شده و در ده بازی اخیر خود شکست نخورده است ، به منچسترسیتی ، رهبر فراری لیگ برتر 2 سفر کنند.

در همین حال ، وستهام در تلاش است تا در نیم فصل دوم ، تنها 9 بازی باقی بماند که بتواند وضعیت اصلی خود را حفظ کند و از مکان های سقوط خارج شود.

موقعیت آنها برای عادت و کاربرد مناسب نبوده است ، با این وجود شکست های کم تعداد زیادی به موقعیت فعلی آنها کمک کرده است - و اوکوتچا می داند که در روز آنها ، U23 ها پتانسیل مطابقت با هر یک از طرفهای بخش را دارند.

وی به whufc.com گفت: "من فکر می کنم ما باید با طرز فکر درست به من سیتی برویم." "ما نمی توانیم با یک تفکر فرومایه سفر کنیم.

"ما باید به آنجا برویم ، بازی خود را انجام دهیم ، همانطور که بازی می کنیم بازی کنیم و از همان ابتدا در آن باشیم. اگر این کار را انجام دهیم ، می توانیم از آنجا بالا چیزی بدست آوریم.

"به عنوان یک تیم ، به عنوان یک گروه ، اول از همه و همه ما می خواهیم در این بخش بمانیم ، بنابراین ما باید به رقابت ادامه دهیم ، به جنگ ادامه دهیم ، و به کسب امتیازاتی که می توانیم در این بخش تلاش کنیم ، ادامه دهیم."

پس از شروع آهسته مبارزات انتخاباتی 2020/21 ، اوکوتچا در هفته های اخیر از یک بازی پرقدرت لذت برده است و در این فصل 7 بازی در لیگ برتر 2 انجام داده است.

برای من ، شخصاً ، حرکت به جلو ، این است که دقیقه به دقیقه ادامه دهید ، به بازی ها ادامه دهید ، و امیدوارم که در دراز مدت سعی کنید که به سمت تیم اصلی نزدیک شوید

جاش اوکوتچا

این مدافع میانی 19 ساله تنها تابستان گذشته اولین قرارداد حرفه ای خود را روی کاغذ آورد و از تجربه بازی در فوتبال پیشرفته با چنین استاندارد بالایی برخوردار است.

Okotcha اعتراف کرد: "تاکنون یک فصل دشوار بوده است. من در تیم بوده ام و خارج از آن بوده ام ، افرادی که جلوتر از من هستند ، اما قطعاً از آن لذت می برم.

وی افزود: "من روز گذشته با مربیان صحبت می كردم و احساس می كنم كه این تجربه خوبی برای من و حرفه من بوده است و قطعاً تاكنون از آن لذت برده ام. امیدوارم بتوانم فشار را ادامه دهم

"برای من ، شخصاً ، حرکت به جلو ، این است که باید دقیقه را بدست آورم ، بازی ها را ادامه دهم ، و امیدوارم که تلاش کنم و در دراز مدت به سمت تیم اصلی نزدیک شوم."

اوکوتچا و دفاع چکش ها بعد از ظهر دوشنبه در ورزشگاه آکادمی شهر مقابل لیام دلاپ ، گلزن برتر لیگ برتر 2 به میدان می روند.

مهاجم 18 ساله سیتی فقط در 12 بازی لیگ 15 گل قابل توجه دارد و همچنین در اوایل این فصل در اولین بازی خود در تیم منچستر سیتی گلزنی کرده است.

با این وجود U23 های وستهم با اطمینان از نمایش خوب - و کلین شیت - در آخرین بازی خود ، یک تساوی 0-0 مقابل دربی کانتی در استادیوم راش گرین ، یک هفته پیش به بازی می روند.

اوکوتچا گفت: "این کمی افزایش اعتماد به نفس بود."

"مقابل دربی ، بازی سختی بود. بدیهی است که از نگه داشتن کلین شیت با در نظر گرفتن موقعیت خودم خوشحال بودم ، اما بعد از بازی کمی در اتاق تعویض گپ زدیم و فکر کردیم که می توانستیم کمی بیشتر حمله کنیم.

"این یک بازی ناخوشایند بود اما برخی از بازی ها به همین ترتیب پیش می روند. همان جایی است که شخصیت ما نشان می دهد - انعطاف پذیری ما - و من فکر می کنم پسران به هم چسبیده بودند و آن امتیاز را کسب کردند.

"یک کلین شیت قطعاً به ما کمک کرد تا به جلو حرکت کنیم. اگر ما بتوانیم بر این اساس کار کنیم و اکنون سعی کنیم امتیاز دیگری را بدست آوریم ، قطعاً کمک خواهد کرد. "

وستهم یونایتد زیر 23 سال دوشنبه 8 مارس در یک مسابقه پشت درهای بسته به مصاف U23 منچسترسیتی می رود. شروع در ساعت 13 است. شما می توانید از ساعت 12.30 بعد از ظهر همه اقدامات را با وبلاگ زنده ما در whufc.com دنبال کنید.

لطفا توجه داشته باشید که مسابقات آکادمی تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته بازی می شود. مطابق با رهنمودهای ایمنی و اقدامات فاصله اجتماعی در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 ، فقط افراد اصلی در سایت پذیرفته می شوند و مسابقه بدون حضور هواداران انجام می شود.

برچسب‌ها: وستهام اکادمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

142 Ali Dastor1399/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi