خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
509

برنده سیلوا ، رید و آفولایان است

برنده سیلوا ، رید و آفولایان است
سه مستخدم وستهام یونایتد این آخر هفته در تیم های برنده به کار خود پایان دادند و در مجموع 5 بازیکن برای تیم های پذیرفته شده خود به میدان رفتند.

در سوپرلیگ یونان ، ژانده سیلوا از نیمکت بیرون آمد تا سومین گل فصل خود را در پیروزی 3-0 خانگی آریس تسالونیکی در خانه مقابل آترومیتوس به ثمر برساند.

با مشخص شدن جایگاه خود در رده های بالاتر لیگ - در پایان فصل ، 6 باشگاه برتر در یک دوره 10 بازیه قهرمانی برای تصمیم گیری در مورد قهرمانان و مقدماتی اروپا با یکدیگر روبرو می شوند - آریس به دنبال گرفتن فرم پیروزی بود پس از سه بازی بدون پیروزی در تمام مسابقات.

سیلوا که قبلاً دو گل از طریق کریستین گانئا و لوکاس ساشا در یک نمایش غالب به ثمر رسانده بود ، با کمی بیش از 20 دقیقه از نیمکت بیرون آمد و امیدوار بود که تأثیرگذار باشد.

و این کار را ده دقیقه بعد انجام داد ، قبل از اینکه توپ را به دیمیتریس مانوس برساند ، با ضربه سر ضعیف مدافع آترومیتوس برخورد کرد و به سمت دو مدافع میانی رانندگی کرد.

سیلوا سپس یک حرکت هوشمندانه به منطقه انجام داد تا پاس برگشتی را کاملاً به داخل دروازه بفرستد ، یک پیروزی عالی توسط این بازیکن 23 ساله برای جمع کردن امتیازات و ارائه یک پرونده قوی برای شروع مرحله دوم مرحله یک چهارم نهایی جام یونان عصر پنجشنبه بازی در خانه المپیاکوس.

آریس با برتری 2-1 در آن بازی به میدان می رود تا در مقابل قهرمان قهرمان مسابقات در ورزشگاه Kleanthis Vikelidis واژگون شود.

همچنین وینستون رید ، مدافع ، که نقش اصلی در پیروزی 2-1 برنتفورد مقابل استوک سیتی در استادیوم جامعه برنتفورد داشت ، از این احساس برنده شدن لذت برد .

علیرغم حفظ کلین شیت در روز چهارشنبه ، زنبورها یک شوک زودهنگام متحمل شدند وقتی که Potters با یک پاس ضعیف از پشت دروازه را به ثمر رساند تا از طریق Jacob Brown به گل برسد.

یک مسابقه فیزیکی بین دو تیم کاملا متعهد در غرب لندن رخ داد ، در حالی که رید تقریباً منبع تساوی بود در حالی که با کرنر 12 متری سامان قدوس روبرو شد - اما بازیکن ملی پوش نیوزلندی با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد.

در نیمه دوم و به دنبال یک ضربه حیرت انگیز 20 یاردی از طرف ویتالی جانلت برای تساوی برنتفورد ، رید مجبور شد یک مداخله اساسی روی خط دروازه انجام دهد تا ضربه سر جردن کازینز از روی دروازه دروازه بان دیوید رایا متوقف شود.

این توقف در مهر و موم کردن سه امتیاز بسیار مهم بود ، زیرا پنج دقیقه بعد ، ایوان تونی روی یک توپ سست شلیک کرد تا یک ضربه اول را از آنگوس گان و به گوشه دور هدایت کند و زنبورها را تنها 7 امتیاز عقب تر از رهبران قهرمانی نورویچ سیتی نگه دارد.

برچسب‌ها: اکادمی وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

124 Ali Dastor1399/12/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi