خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
509

فردی پوتس: عدم تمرکز هزینه U23 ها را هزینه می کند

فردی پوتس: عدم تمرکز هزینه U23 ها را هزینه می کند
بعد از تأثیرگذار در نیمه اول ، U23 های وستهام یونایتد مجبور شدند که بعد از ظهر روز دوشنبه برای یک بازی ضعیف در نیمه دوم در منچسترسیتی زیر 23 سال به عزیزانشان پرداخت کنند.

این دیدگاه فردی پاتس 17 ساله است که در ابتدا با اطمینان 5-0 در باخت 5-0 در استادیوم آکادمی سیتی ، شروع خوبی را در سطح تیم توسعه یافت.

دانشمند سال اول که فقط یک بار در خط میانی در سطح زیر 23 سال قبل از بازی حضور داشت ، پاتس در سمت راست یک دفاع 3 نفره در برابر رهبران فراری لیگ برتر 2 قرار گرفت.

این یک تغییر شکل بود که به نظر می رسید برای چکشهای جوان در برابر تیم فتح کننده منچسترسیتی زیر 23 سال بسیار خوب عمل می کند.

علی رغم عقب افتادن در دقیقه دوم و پایان زیبای کول پالمر ، این U23 های وستهام بودند که بدون شک فرصت های بیشتری را قبل از این فاصله داشتند.

جنبش بازی وقتی پالمر لحظاتی بعد از شروع مجدد ضربه را تغییر داد ، و سیتی در ادامه با گل به خودی جوشوا اوکوتچا ، لیام دلاپ و یک گل سوم از بوت پالمر ، گل های دیگری به ثمر رساند.

پس از بازی ، پوتس به whufc.com گفت که احساس می کند که یک امتیاز برای تیم وستهام سخت است که در نیمه اول پتانسیل واقعی خود را نشان می دهد - فقط در نیمه دوم اوضاع را لغزاند.

وی مشاهده کرد: "ما با دانستن اینکه بازی سختی وارد بازی شد ، وارد بازی شدیم ، اما با برنامه بازی که قبل از بازی داشتیم ، می دانستیم که امتیاز از نظر امتیازات نیز امکان پذیر است. در نیمه اول ، این همان چیزی است که ما نشان دادیم.

"همانطور که در نیمه اول بازی را ادامه دادیم ، شکل ما خیلی بهتر شد. آنها واقعاً از طریق ما بازی نکردند و در برخی از لحظات ، ما فکر می کردیم که تیم بهتری نیز هستیم.

"ما در نیمه وقت وارد شدیم و فکر کردیم که می توانیم از آن چیزی بدست آوریم ، اما همه چیز به اشتباهات احمقانه و عدم تمرکز در ثانیه منجر شد.

"در برابر تیمی مانند سیتی ، با بازیکنانی که در اختیار دارند ، آنها فقط از این اشتباهات سو explo استفاده می کنند و این در بازی با نتیجه 5-0 نشان داد."

چکش ها در نیمه اول بسیار عالی به گل دقیقه دوم پالمر رسیدند ، اما وقتی وینگر روی حیله و تزویر لحظاتی از نیمه دوم را به یغما برد ، نتوانستند دوباره این کار را انجام دهند.

پوتس دو دوره فوتبال را در تقابل قرار داد و با حرکت به جلو ابراز امیدواری کرد که چکشها به جای دوره دوم بر پایه اولی ها بنا کنند.

وی افزود: "من فکر می کنم ما در نیمه اول به بازی تبدیل شدیم ، به خصوص وقتی موقعیت های زیادی داشتیم - یک زن و شوهر داشتیم که از محوطه جریمه عبور می کردند و موقعیت خوب کانر را داشتیم.

"ما با اعتماد به نفس بیشتری از توپ شروع کردیم - به آنها احترام زیادی قائل نبودیم ، زیرا اگر این کار را می کردیم ، سیتی می توانست از آن سو استفاده کند و بازی را در اختیار بگیرد اما ما نمی خواستیم اجازه دهیم آنها تیم را بدست آورند.

"در نیمه اول که نشان داد ، اما در نیمه دوم ، ما سعی کردیم همان کار را انجام دهیم اما اشتباهات احمقانه برای ما هزینه بازی در پایان روز بود."

با تامل در مورد بازی ، سرمربی تیم زیر 23 سال دیمیتری هلاجکو گفت که احساس می کند عملکرد کاونتری و پاتس دو نمایش برجسته در زمین است.

جوان 17 ساله در موقعیت تازه ای برای Potts - پسر استیو دستیار مربی - متمایز بود که در اولین بازی U23 خود با محیط جدید و سطح خود سازگار بود.

پاتس اذعان داشت: "این نمی توانست [در مقابل تیم سخت تری قرار بگیرد]." "من می دانستم که - همه ما این را می دانستیم - با ورود به بازی ، اما من واقعاً فشار زیادی از آن وارد نکردم ، فقط سعی کردم خودم را از آن لذت ببرم.

"در این ورزشگاه ، من هرگز واقعاً در استادیومی مانند این بازی نکرده ام. من فقط سعی کردم به آن به عنوان یک تجربه واقعا خوب برای خودم نگاه کنم و همین امر به من کمک کرد تا بازی را پشت سر بگذارم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنم. "

پاتس در پایان منتظر سفر شنبه لیگ برتر 2 به لیورپول زیر 23 سال بود - فرصتی برای چکش های جوان که بلافاصله در این هفته برگشت کنند.

وی گفت: "این یک بازی سخت دیگر خواهد بود ، لیورپول خارج از خانه است ، اما ما همیشه به فکر بازی بعدی هستیم که می توانیم از آن چیزی بدست آوریم.

"این امروز نشان داد - ما می توانستیم چیزی از آن بگیریم ، بنابراین اگر بتوانیم اشتباهات احمقانه را برطرف کنیم ، قطعاً می توانیم از لیورپول چیزی بگیریم."

برچسب‌ها: زیر 23 سال اکادمی وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

83 Ali Dastor1399/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi