خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
509

دیمیتری هالاژکو: ما می خواهیم در برابر تیم های برتر بازی...

دیمیتری هالاژکو: ما می خواهیم در برابر تیم های برتر بازی...
دیمیتری هالاژکو ، سرمربی تیم توسعه وستهم یونایتد معتقد است که بازیکنانش در دیدار آینده خود در مسابقات لیگ برتر 2 از احتمال رویارویی با برخی از تیم های برتر کشور لذت می برند.

U23s هفته آینده دو بار به شمال سفر می کند ، در حالی که دیدارهای خارج از خانه رهبران لیگ فرار منچسترسیتی و میانه جدول لیورپول برای بعدازظهرهای دوشنبه و شنبه ترتیب داده شده است.

تیم هالاژکو در این دیدار که در آخر هفته گذشته برابر دربی کانتی 0-0 به پیروزی رسیده است ، تلاش می کند تا نمایش خوبی داشته باشد ، که نتیجه بهبودی نتایج دشوار است.

هلاجکو به whufc.com گفت: "آنها بازی های خوبی در برابر تیم های برتر هستند."

"ما در برابر برخی از بازیکنان برتر جوان کشور بازی خواهیم کرد ، و این همان چیزی است که می خواهیم انجام دهیم زیرا معتقدیم که بازیکنان خوبی نیز داریم.

"آنها واقعاً آزمونهای بزرگی خواهند بود و بچه های ما منتظر این موارد هستند. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند.

"بازیکنان بزرگ منتظر بازی های بزرگ هستند. من امیدوارم که بعضی از بچه های ما به این وسایل نگاه کنند و دستانشان را به هم بمالند و واقعاً هیجان زده شوند ، زیرا می بینند که این فرصتی برای قدم زدن و درخشش و پیشرفت واقعی است و نشان می دهد که چه کاری می توانند انجام دهند.

"بازیکنان بزرگ بازی های این چنینی را دوست دارند - و این همان کاری است که ما می خواهیم پسران ما انجام دهند. ما به آنجا خواهیم رفت و همه تلاش خود را خواهیم کرد و من مطمئنم که کار خوبی خواهیم کرد. "

با مدیریت Enzo Maresca - دستیار سابق وستهم به مانوئل پلگرینی - U23s منچسترسیتی در حال حاضر در بالای جدول لیگ دسته 2 لیگ برتر قرار دارند ، و رکوردی دیرهنگام دارد.

سیتیزن ها در ده بازی لیگ شکست نخورده اند و پنج بازی آخر خود را پشت سر گذاشته اند ، لیام دلاپ مهاجم 18 ساله - که در اولین بازی خود در اولین بازی تیمش گلزنی کرد - با 15 گل در جدول امتیازات لیگ برتر قرار دارد. فقط 12 بازی در این فصل.

چکش ها ، با این حال هلاجکو توضیح داده اند که چطور کار در تمرین باعث شده کلین شیت تمام شده مقابل دربی برای آخرین بار انجام شود ، سخت تلاش کرده اند تا تهدید به گل حریف را خنثی کنند.

مربی اصلی امیدوار است که بتواند پایگاه مشابهی ایجاد کند که بتواند عملکرد آن را در آکادمی فوتبال سیتی در وقت ناهار روز دوشنبه ایجاد کند.

وی توضیح داد: "تمرینات کمی ناخوشایند بوده است ، اما بیشتر کارهایی که قبل از خارج از مالکیت بازی دربی توانستیم انجام دهیم و فکر می کنم این نشان داد.

"برخی از مواردی که در زمین تمرین مشاهده کردیم ، عملیاتی شدند. ما در دو بازی قبل از آن ده گل دریافت کرده بودیم اما مقابل دربی هیچ گلی دریافت نکردیم - بنابراین برخی از این کارهای سخت مطمئناً نتیجه داد. "

وستهم یونایتد زیر 23 سال دوشنبه 8 مارس در یک مسابقه پشت درهای بسته به مصاف U23 منچسترسیتی می رود. شروع در ساعت 13 است. شما می توانید از ساعت 12.30 بعد از ظهر همه اقدامات را با وبلاگ زنده ما در whufc.com دنبال کنید.

لطفا توجه داشته باشید که مسابقات آکادمی تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته بازی می شود. مطابق با رهنمودهای ایمنی و اقدامات فاصله اجتماعی در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 ، فقط افراد اصلی در سایت پذیرفته می شوند و مسابقه بدون حضور هواداران انجام می شود.

برچسب‌ها: اکادمی وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

99 Ali Dastor1399/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi