خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
509

گل آخر نفس زیر 18 سال در ساوتهمپتون را انکار می کند

گل آخر نفس زیر 18 سال در ساوتهمپتون را انکار می کند
شنبه در دقایقی از رسیدن اولین پیروزی لیگ سال تقویمی در لیگ وستهم یونایتد گذشت ، اما با یک گل دیرهنگام از ساوتهمپتون در استادیوم اسنوز محروم شد.

به نظر می رسید آهنین پس از پنالتی دقیقه هفت دیوین موباما در سواحل جنوبی برای کسب سه امتیاز ارزشمند تلاش می کردند ، اما - علی رغم ضربه ایستگاهی دروازه بان کریستین هگی در دقیقه نیمه - با مصدومیت از زمان مصدومیت از لوییس محروم شدند. پین

در حالی که در هفته های اخیر هر دو طرف در تلاش بودند تا شتاب خود را بدست آورند ، شاید تعجب آور نبود که این رقابت یک مسابقه فشرده باشد.

با این حال ، وقتی مهاجم وستهم ، موبااما در همان ابتدای بازی به داخل منطقه برخورد شد ، بازیکن ملی پوش انگلیسی انگلیس مطمئناً او را گرفت و دروازه بان را به اشتباه از نقطه بازی دور کرد تا دروازه حریف را باز کند.

اندکی بعد ، ساوتهمپتون برای خود پنالتی گرفت. به دنبال یک دفع مضاعف مضاعف از سمت Hegyi ، قضاوت شد که توپ در درگیری حاصل از آن با دست برخورد کرده است. با شانس تساوی پین ، پین را صعود کرد - اما وقتی اهمیت داشت ، هگی بازهم پس انداز کرد.

سانی پرکینز در نیمه اول نزدیک به دو برابر برتری وستهم در نیمه اول بود ، دید که یک ضربه آزاد توسط اولیور رایت ، دروازه بان ساوتهمپتون از بالای دروازه به بیرون رفت ، قبل از این که ضربه ای محکم از گوشه بعدی به تیر دروازه برخورد کند.

چکش ها در نیمه دوم بدون اینکه بتوانند از برخی مواضع امیدوار کننده گلزنی کنند ، به خط حمله ادامه دادند ، به ویژه موباما تهدیدهای زیادی را در جلو ایجاد کرد.

اما در حالی که بازی فراتر از مرز 90 دقیقه بود ، ساوتهمپتون ادعای گل تساوی را هنگامی که Hegyi - از دور خط خود برای رسیدن به یک توپ بلند - یک پاکسازی را ایجاد کرد که پین ​​را به گل تبدیل کرد و به پشت دروازه برخورد کرد.

بدیهی است که ما مدت زمان طولانی بود که بازی را 1-0 می بردیم و فکر می کنم ظاهر راحتی داشتیم

کوین کین

کوین کین ، سرمربی تیم زیر 18 سال ، اذعان داشت: "من از نتیجه کمی ناامید شده ام." "ما دو یا سه فرصت خوب داشتیم. این یک بازی کاملاً ناخوشایند و با پاس های نابجا از هر دو تیم و تعداد زیادی تکل بود.

"بدیهی است که ما مدت طولانی در بازی 1-0 پیروز می شدیم و فکر می کنم ظاهر راحتی داشتیم. اینطور نبود که هگی - جدا از پنالتی در نیمه اول - مجبور باشد که این همه سیو را انجام دهد ، بنابراین نتیجه ، در کل ناامید کننده بود.

"هر چند در آنجا نمایش های خوبی داشتیم. فکر می کردم لوی لینگ فوق العاده است. George Earthy و Divin Mubama - دو U16 - بسیار بسیار خوب بودند. Divin به طور واضح گلزنی کرد - و این فوق العاده است وقتی که شما U16s را برای U18s گل می کنید. "

به دلیل اینکه تیمش خیلی زود پس از از دست دادن مصدومیت در آرسنال چنین ضربه دیرهنگامی را پذیرفت ، اعتراف کرد که امیدوار است تیم جوانش بتواند از چنین تجربیاتی رشد کند.

وی توضیح داد: "باید درسهایی آموخت که امتیاز 1-0 بسیار خطرناک است.

"اگر از شانس خود استفاده نکنید یا از مالکیت خود نهایت استفاده را نکنید ، همیشه مشکل خواهد بود و شما همیشه خود را نسبت به این اتفاق در لحظه آخر باز بگذارید.

وی گفت: "قطعاً باید درسهایی آموخت و امیدوارم كه ما خیلی سریع آنها را یاد بگیریم ، زیرا این بازی ای بود كه باید می بردیم و متأسفانه آن را نبردیم.

"من فکر می کنم جدای از آرسنال در خارج از خانه ، عملکرد اخیراً بسیار خوب بوده است. آخر هفته آینده بازی سخت دیگری مقابل استون ویلا خواهیم داشت ، زیرا آنها تیم بسیار خوبی هستند ، بنابراین باید دوباره بازی کنیم.

"جام جوانان انگلستان در آستانه حضور است اما من فکر می کنم واقعاً مهم است که در لیگ نتیجه بگیریم ، زیرا احساس می کنم از نظر موقعیت و تیم ملی بهتر از این باشیم. در حال حاضر همه باید بازی خود را ارتقا دهند. "

وستهام یونایتد : هگی؛ Robinson، Laing، Baptiste، Forbes (Clayton 58)، Potts (Kileba 63)، Perkins، Corbett (Earthy 21)، Swyer، Trialist، Mubama
Sub: Knightbridge

برچسب‌ها: اکادمی زیر 18 سال وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

120 Ali Dastor1399/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi