خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

اولیویه ژیرو: برای کپا خوشحالم

اولیویه ژیرو: برای کپا خوشحالم
اولیویه ژیرو، مهاجم تیم چلسی، از کپا، دروازه بان این تیم، که اخیرا نمایش های پر اشتباهش مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، تمجید کرد….

به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، روز دوشنبه و در بازی برابر نیوکاسل، توماس توخل، سرمربی چلسی، برای نخستین بار در چهار ماه گذشته، کپا را در لیگ برتر درون دروازه آبی ها قرار داد. کپا نمایش خوبی داشت و توانست دروازه چلسی را بسته نگه دارد و شاگردان توخل ۲-۰ در استمفورد بریج پیروز شدند.

کپا که در سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۹۸ میلیون دلاری به چلسی پیوسته بود در سال ۲۰۲۰ و پس از چندین نمایش پر اشتباه جایگاهش درون دروازه آبی ها را از دست داد. اما اولیویه ژیرو می گوید که تحت تاثیر عکس العمل دروازه بان اسپانیایی در برابر ناملایمات و ماه های سختی که پشت سر گذاشت، قرار گرفته است.

ژیرو گفت: “من برای او خوشحالم. او روی کارش تمرکز کرد و به کاری که باید انجام می داد متعقد ماند. هر روز در تمرینات او به سختی کار می کند تا برای زمانی که سرمربی از او بخواهد بازی کند آماده باشد. او خیلی خوب بازی کرد، مثل بقیه تیم.”

با وجود نمایش خوبی که کپا برابر نیوکاسل داشت، اما به نظر می رسد که او تا پایان این فصل همچنان دروازه بان شماره دو چلسی باقی بماند.

توخل پس از نمایش خوب کپا در بازی برابر نیوکاسل گفت: “ادو دروازه بان شماره یک ما است و این مشخص است. قبل از بازی هم این موضوع روشن بود و بعد از بازی هم به همین ترتیب باقی می ماند.

خوشحالم که کپا توانست برای دومین بار پیاپی کلین شیت کند. وقت آن رسیده بود که بگذاریم دوباره احساس هماهنگی کند و ریتم تیم دستش بیاید و اعتماد به نفس خود را نیز بازسازی کند.

از قبل هم مشخص بود که ما امید داریم بهترین نمایش را داشته باشد، اما از اینجا به بعد ادو درون دروازه خواهد بود. او از نظر فیزیکی و روحی آماده است و او شماره یک ما است."

برچسب‌ها: چلسی فوتبال انگلستان کپا آریزابالاگا اولیویه ژیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

160 چلسی لنگرود1399/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi