خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

حال و هوای دربی میلان در حوالی سن سیرو

حال و هوای دربی میلان در حوالی سن سیرو
با نزدیک شدن به شهرآورد میلان و اتفاقاتی که در دیدار قبلی میلان و اینتر افتاد، حساسیت ها هر روز بیشتر از قبل می شود

از هفته بیست و سوم مسابقات سری آ، میلان و اینتر روز یکشنبه هفته آینده مقابل هم قرار خواهند گرفت اما با وجود این که فاصله زیادی تا برگزاری این مسابقه باقی مانده است اما هواداران دو تیم از حالا کری خوانی را برای یکدیگر شروع کرده اند و انتظار این دیدار حساس را می کشند. این دیدار از این جهت بیش از هر وقت دیگری اهمیت دارد که دو تیم بعد از سال ها افول حالا در رده اول و دوم جدول جا خوش کرده اند و اختلاف امتیازی آنها تنها یک امتیاز است. برنده این بازی می تواند بر صدر تکیه بزند و هواداران هر دو تیم شهر میلان به شدت علاقه دارند این اتفاق برای تیم محبوبشان بیافتد.

نکته دیگری که این بازی را جذاب می کند، اتفاقاتی است که در دیدار جام حذفی بین بازیکنان دو تیم افتاد و دعوایی که در پایان نیمه اول بین زلاتان و لوکاکو اتفاق افتاد نیز حساسیت آن را بیشتر کرده است. در آن دیدار جام حذفی این دعوا تبدیل به یک نکته عطف شد و اخراج زلاتان در نیمه دوم باعث شد، میلانی که با نتیجه یک بر صفر جلو بود در نهایت با دو گل شکست بخورد و حالا هواداران میلان علاوه بر این که به دنبال انتقام هستند، به شدت انتظار تقابل مجدد زلاتان و لوکاکو را می کشند و این موضوع را می توان از همین تصویری که در نزدیکی ورزشگاه سن سیرو به تصویر کشیده شده است نیز دید.

به نظر می رسد با نزدیک شدن به زمان برگزاری دربی شهر میلان، حساسیت ها هر لحظه بیشتر شود به خصوص که پرونده زلاتان و لوکاکو در مورد درگیری در جام حذفی همچنان باز است و هر دو تیم می خواهند صدر جدول را از آن خود کنند. نکته دیگر شکست غیرمنتظره میلان در دیدار این هفته خود مقابل اسپتزیا بود و همین اتفاق هم باعث شد تا اینتر از فرصت استفاده کند و با یک پیروزی به صدر برود. حالا میلانی ها می خواهند قبل از این که نراتزوی در صدر جدول جا خوش کند، دوباره آنها را به زیر بکشند و بار دیگر به تنهایی فاتح صدر جدول سری آ شوند. نکته ای که با توجه به اوج گیری اینتر و افت نسبی میلان در روزهای اخیر قطعا باعث رقم خوردن اتفاقات جالبی در شهرآورد خواهد شد.

برچسب‌ها: اینتر میلان دلامادونینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

78 شبدر سیاه (ح)1399/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi