خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

زلاتان جدال مرگ و زندگی را از دست داد!

زلاتان جدال مرگ و زندگی را از دست داد!
به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین دیدا هفته بعد فوتبال ایتالیا بین دو تیم میلان و اینتر برگزار خواهد شد‌. روسونری همین حالا نیز علی‌رغم یک بازی بیشتر نسبت به رقیب همشهری، چهار امتیاز از این تیم کمتر دارد و شکست احتمالی در دربی دلامدونینا تقریبا به منزله پایان یافتن شانس‌های میلان برای فتح عنوان اسکودتو پس از یک دهه خواهد بود. اما خبر بد برای هواداران این تیم، غیبت احتمالی زلاتان در دیدار برابر اینتر است.

این ستاره 40 ساله و سوئدی در همان نیمه اول بازی مقابل یوونتوس پیش از تعطیلات دچار آسیب دیدگی شده و میدان را ترک کرد. ابتدا به نظر می‌رسید مصدومیت زلاتان چندان جدی نباشد، اما حالا سایت کالچومرکاتو خبر از غیبت احتمالی این مهاجم گلزن برابر اینتر داده است.

التهاب تاندون آشیل این بازیکن بهبود پیدا نکرده و زلاتان همچنان درد دارد. استفانو پیولی، سرمربی میلان تمایلی به ریسک کردن در مورد مهاجم باتجربه خود ندارد و در صورت ادامه مصدومیت این بازیکن تا پایان هفته، حتی نام زلاتان در لیست روسونری برای این بازی حساس هم قرار نخواهد گرفت.

دیروز نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد تمدید قرارداد یک‌ساله با زلاتان، بسته به عملکرد او در ماه‌های پایانی فصل است. در واقع اگر قرار به استمرار روند مصدومیت این بازیکن باشد، باشگاه میلان تمایلی به تمدید ندارد و زلاتان در فصل تابستان از این تیم جدا خواهد شد. به هر حال احتمال غیبت زلاتان در دیدار با اینتر روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و در این شرایط دشوار، این بدترین خبر ممکن برای پیولی و هواداران میلان است.

برچسب‌ها: میلان اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

76 Ac Milan :)1400/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi