خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

چالهان اوغلو: میلانی‌ها هوادار لیورپول خواهند بود!

چالهان اوغلو: میلانی‌ها هوادار لیورپول خواهند بود!
به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو در ماه های اخیر و بعد از انتقال جنجالی از میلان به اینتر یکی از بهترین بازیکنان نراتزوری بوده است. تقابل فردا شب با لیورپول، اولین بازی اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در یک دهه اخیر خواهد بود و هاکان چالهان اوغلو، هافبک ترکیه ای اینتر در نشست خبری این دیدار مدعی شد مشتاقانه منتظر رویارویی با تیم یورگن کلوپ است.

هاکان چالهان اوغلو گفت: ما در هر دو دیدار مقابل رئال مادرید خوب بازی کرده و علیرغم عدم گلزنی، موقعیت های زیادی خلق کردیم. البته ما همیشه فرصت های فراوانی روی دروازه حریفان می سازیم، اما فردا فقط دو یا سه موقعیت خواهیم داشت، بنابراین باید از آنها نهایت استفاده را ببریم و من انتظار یک دیدار فشرده و نزدیک را بین اینتر و لیورپول دارم.

اینتر همیشه می خواهند برنده شود و این تیم فصل گذشته اسکودتو را فتح کرد. همه از مربی و بازیکنان اینجا به من کمک کردند. من در پست جدیدی بازی می کنم که به آن علاقه دارم و بیشتر با توپ بازی می کنم. من به لطف سرمربی و کادر فنی پیشرفت کرده ام، آنها همیشه به ما کمک می کنند و من نیز با تمام توان در زمین حاضر می شوم.

تیم مورد علاقه بازیکنان میلان؟ من دوستان زیادی در این تیم دارم، اما فکر نمی کنم آنها از اینتر حمایت کنند. به هر حال من به این موضوع اهمیتی نمی دهم، فقط به خودم نگاه می کنم. باید به خوبی آماده این دیدار شویم و این تنها چیزی است که به آن اهمیت می دهم.

من در این شش ماه است که یک جام کسب کرده ام، می خواهم کوپا ایتالیا را نیز ببرم و لیگ قهرمانان یک رویا است. ما باید متحد باشیم و فردا ارزش های خود را ثابت کنیم. اگر همانطور که می‌خواهیم در زمین حاضر شویم، می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. لیورپول هافبک های باتحرکی دارد، اما ما باید با قدرت شخصیت تیمی خود به زمین برویم. من مدت زیادی منتظر این دیدار بودم و می خواهم ببینم لیورپول چقدر قوی است."

برچسب‌ها: میلان اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

129 Ac Milan :)1400/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi