خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

هری کین بازی های مقدماتی جام‌جهانی را از دست داد؟

هری کین بازی های مقدماتی جام‌جهانی را از دست داد؟
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، می گوید که هری کین ممکن است هفته ها از میادین دور باشد و این به آن معنا است که کین ممکن است بازی های مقدماتی جام جهانی را از دست بدهد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس بی صبرانه منتظر جواب اسکن است تا شدت مصدومیت‌ و مدت زمان دوری اش از فوتبال مشخص شود.

هری کین در شکست 3-1 تاتنهام برابر لیورپول پس از مصدوم شدن از هر دو مچ پا در بین دو نیمه تعویض شد و مورینیو می گوید هنوز خیلی برای صحبت راجع به شدت مصدومیت او و مدت زمان دوری اش از زمین بازی زود است، اما بازگشت کین ممکن است هفته ها طول بکشد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، اکنون باید منتظر بماند تا ببیند کاپیتان تیم اش برای سه بازی این تیم در مقدماتی جام جهانی در ماه مارچ، آماده خواهد شد یا خیر. انگلیس ابتدا برابر سن مارینو به میدان خواهد رفت، سه روز بعد با آلبانی بازی خواهد کرد و سپس به مصاف لهستان می رود.
کین بخش زیادی از فصل گذشته را نیز پس از دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت جدی همسترینگ از دست داده بود و در فصل های اخیر نیز همواره با مصدومیت هایی در مچ پا دست به گریبان بود. تاتنهام امیدوار است مصدومیت اخیر کین دوباره منجر به یک غیبت طولانی نشود.

تاتنهام البته در حال حاضر دو نگرانی دارد؛ آیا هری کین آماده بازگشت به ترکیب این تیم در دیدارهای آتی خواهد شد؟ و آیا رسیدن به آمادگی و بازی برای تیم ملی انگلیس مصدومیت او را تشدید نخواهد کرد یا مصدومیت های دیگری را برای او به همراه نخواهد داشت؟

برچسب‌ها: هری کین انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

120 آکادمی ایرانیان1399/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi