خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

برتری انگلیس مقابل ترکیه در دیدار دوستانه

برتری انگلیس مقابل ترکیه در دیدار دوستانه
انگلیس در اولین بازی دوستانه خود پیش از یورو 2016 به مصاف ترکیه رفت.

بازی را شاگردان هاجسون بسیار هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا با اتکا به زوج کین و واردی خطرناک نشان می دادند.

در دقیقه 3 روی حرکت تماشایی دله آلی، و پاس در عمق زیبای او برای هری کین، انگلیس توانست گل نخست را وارد دروازه ترکیه کند. کین در مصافی تک به تک توانست دروازه حریف را باز کند. هر چند تصاویر آهسته به وضوح نشان می داد که گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.
پس از این گل شاگردان فاتح تریم در تیم ملی ترکیه به خود آمدند و نمایش بهتری را ارائه کردند. در دقیقه 5 توفان می توانست حساب کار را در برابر دروازه خالی 1-1 کند اما در آخرین لحظه کایل واکر موفق شد توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد.
در نهایت تلاش بازیکنان ترکیه در دقیقه 13 نتیجه داد. چالهان اوغلو موفق شد روی اشتباه جو هارت در خروج از دروازه، مقابل دروازه خالی انگلیس، گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی 1-1 شود.
پس از این گل بازی در ادامه نیمه اول آرام تر دنبال شد. هر دو تیم خطرات نصفه و نیمه ای را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

بازی در نیمه دوم با برتری نسبی ترکیه آغاز شد. آن ها در دقیقه 52 می توانستند روی ضربه توسان دروازه انگلیس را باز کنند اما ضربه بازیکن ترکیه با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه انگلیسی ها تلاش بیشتری برای حمله از خود نشان دادند اما مدافعان ترکیه بسیار هوشیار عمل می کردند.

در دقیقه 72 خطای توپال بر روی جیمی واردی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را به سود انگلیس نشان دهد. با این حال هری کین، مهاجم تاتنهام، ضربه پنالتی خود را به تیر دروازه زد تا انگلیس نتواند گل دوم را وارد دروازه ترکیه کند.

با این حال در دقیقه 83 روی یک ضربه کرنر، نوبت به جیمی واردی رسید تا گل دوم را برای انگلیس به ثمر برساند. مهاجم لستر بار دیگر فرصت طلبی خود را نشان داد تا تیمش 2-1 از ترکیه پیش بیفتد.

در ادامه تلاش دو تیم سرانجامی نداشت تا انگلیس با برتری 2-1 کار خود را پیش از رقابت های یورو آغاز کند

برچسب‌ها: انگلیس ترکیه دوستانه بین المللی بازی دوستانه انگلستان هاجسون هری کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

323 سوباسا1395/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi