خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

تغییر موضع منچستریونایتد در قبال جذب تریپیر

تغییر موضع منچستریونایتد در قبال جذب تریپیر
یونایتد در حالی که درمورد نتیجه محرومیت تریپیر به دلیل نقض قوانین شرط بندی مطمئن نیست، قصد دارد مدافع راست اتلتیکو مادرید را از لیست خود کنار بگذارد.

یونایتد فنز-تریپیر ۳۰ ساله، توسط اتحادیه فوتبال در ۲۳ دسامبر ۱۰ هفته از هرگونه فعالیت ورزشی محروم و ۷۰،۰۰۰ پوند جریمه شد اما این محرومیت با درخواست تجدید نظر وی متوقف شد و تریپیر سه شنبه شب در پیروزی ۲-۰ اتلتیکو برابر سویا به میدان رفت.

نشریه Manchest Erevening News ادعا می کند که محرومیت تریپیر وقوع هرگونه انتقال در اواسط فصل به یونایتد را کنسل می کند. مدافع روخی بلانکوس اکنون در ۱۸ ماه پایانی قرارداد خود قرار دارد و از بازگشت به کشورش و بازی برای یونایتد استقبال می کند.

یونایتد تریپیر را به عنوان یک دفاع راست ایده آل برای رقابت با آرون وان بیساکا که در کار های هجومی ضعف فاحشی دارد، در نظر داشت. تریپیر در این فصل ۵ پاس گل به ثبت رسانده در حالی که این آمار برای بیساکا تنها یک پاس گل است و علی رغم رقابت شدید با ترنت الکساندر آرنولد و کایل واکر، تریپیر در این فصل در ۶ بازی از ۸ بازی برای تیم ملی انگلیس از ابتدا به میدان رفته و مقابل ولز نیز بازوبند کاپیتانی سه شیر ها را به بازو بسته بود. ون بیساکا هنوز موفق به بازی برای تیم ملی انگلیس نشده است.
تیموتی فوسو منساح مدافع راست دیگر یونایتد به تازگی با انتقالی ۱.۵ میلیون پوندی به بایرلورکوزن پیوست. مدافع راست نوجوان آنها ایتان لیرد نیز به صورت قرضی به ام کی دانس پیوسته است و برندون ویلیامز، که در پیروزی دور سوم جام حذفی مقابل واتفورد برای اولین بار در پست دفاع راست برای یونایتد شروع به کار کرد، خواهان انتقال قرضی به یک تیم لیگ برتری است.

تغییر جهت ویلیامز به سمت راست، فقدان فوسو منساح را جبران می کند و پوششی قابل تشخیص برای وان بیساکا در اختیار یونایتد قرار می دهد. دیوگو دالوت در میانه راه انتقال قرضی یک فصل طولانی به آث میلان است و ۱۴ بار برای صدر نشین سری A بازی کرده است.

یونایتد احتمالاً در تابستان پذیرای فروش دائمی دالوت ۲۱ ساله خواهد بود، زیرا او فقط یک بار در لیگ به میدان رفته و اوله گونار سولشر منساح را مقابل کریستال پالاس و وستهم به او ترجیح داده بود.

برچسب‌ها: منچستریونایتد تریپیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

50 شیـاطیـن سرخ1399/10/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi