خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

بارسلونا از خرید مدافع پپ هم منصرف شد ؛ پول نداریم!

بارسلونا از خرید مدافع پپ هم منصرف شد ؛ پول نداریم!
۳ کاندید نهایی انتخابات بارسلونا با ریاست موقت کنونی تیم به توافق رسیدند که مدافع منچسترسیتی را در زمستان خریداری نکنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته خوان لاپورتا جلسه‌ای با ۲ نامزد دیگر انتخابات (فونت و فرکسا) و ریاست کنونی باشگاه (تاسکتس) گذاشت و در خصوص خرید «اریک گارسیا» در پنجره زمستانی صحبت کرد.
همه در این جلسه به توافق رسیدند که با توجه به مشکلات اقتصادی بارسا و نبود هیچ پولی، خرید چنین بازیکنی که در تابستان قراردادش به پایان می‌رسد، عقلانی نیست.
به همین دلیل باشگاه بارسلونا از خرید زمستانی اریک گارسیا منصرف شد تا در پایان فصل و با اتمام قرارداد این بازیکن با منچسترسیتی، او را به صورت رایگان به نیوکمپ بیاورد.
بارسلونا می‌داند هیچ پولی برای پرداخت هزینه خرید بازیکن ندارد. خرید اریک گارسیا از سیتی برای بارسا نزدیک به ۶ میلیون یورو خرج برمی داشت اما وضعیت اقتصادی باشگاه به گونه‌ای نیست که چنین خرجی انجام شود.
این تصمیم در حالی گرفته شده که رونالد کومان بارها در نشست‌های خبری خود از لزوم خرید یک مدافع و یک مهاجم صحبت کرده است. پیکه مصدوم شده و لنگله بسیار پر افت و خیز در هفته‌های اخیر بازی کرده است. اکنون رونالد آراخو و اسکار مینگوئزا به مدافعان دیگر بارسلونا بدل شده‌اند. البته بازگشت اومتیتی نیز توانسته کمی به خط دفاعی بارسلونا نیرو اضافه کند.
به نظر می‌رسد با توجه به مسائل اقتصادی باشگاه بارسلونا، کومان هیچ خریدی در پنجره زمستانی نداشته باشد و تا انتهای فصل با این مجموعه بازیکنان برای کسب قهرمانی تلاش کند.

برچسب‌ها: بارسلونا پپ گواردیولا منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

123 Belograna1399/10/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi