خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

دوران من در بارسا به عنوان مربی تمام شده!

دوران من در بارسا به عنوان مربی تمام شده!
چند وقتی است که ماریا بارتومئو به دلیل فشار موجود بخاطر کار ضعیفش از مسند مدیریت آبی اناری‌ها کنار گذاشته شده است. و حالا انتخابات می‌تواند رئیس جدید را مشخص کند.

در همین حال برخی افرادی قصد نامزد شدن برای انتخابات را دارند با دادن وعده و عید سعی در کسب رأی برای ریاست

باشگاه بارسلونا را دارند. یکی از این افراد ویکتور فونت است.
ویکتور فونت، در مصاحبه‌ای که با اسکای‌اسپورت داشت اعلام کرد در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس باشگاه، یکی از برنامه‌هایش بازگرداندن پپ گواردیولا به نیوکمپ خواهد بود تا بار دیگر زوج مسی و گواردیولا در این باشگاه حاضر باشند.

در حالی که پپ آخرین سال قراردادش با سیتیزن‌ها را سپری می‌کند و هنوز در خصوص تمدید قرارداد صحبتی به میان نیامده است، او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل شفیلدیونایتد اعلام کرد در منچستر خوشحال است و امیدوار خواهد بود تا عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد تا قرارداد او تمدید شود.

پپ پس از این بازی هم وقتی با سوال یک خبرنگار دیگر مواجه شد، گفت: برای چندمین بار میگویم که دوره من به عنوان مربی در باشگاه بارسلونا تمام شده است. من پس از مربیگری، می‌روم و بازی‌های تیم محبوبم را فقط تماشا می‌کنم.

این صحبت‌های گواردیولا سبب شد تا فونت از حرفش عقب نشینی کند. این نامزد انتخاباتی وقتی صحبت‌های سرمربی اسپانیایی را شنید سریعاً گفت: من نمی‌خواهم او را به عنوان سرمربی به نیوکمپ برگردانم بلکه او در بخش مدیریت کار خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا منچسترسیتی پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

82 Ababil United (ح)1399/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi