خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

تماس لیونل مسی با پپ گواردیولا

تماس لیونل مسی با پپ گواردیولا
منچسترسیتی هم به کورس جذب لیونل مسی، ستاره و کاپیتان بارسلونا وارد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در همین ساعات کوتاه بعد از انتشار اخبار جدایی لیونل مسی از تیم های بزرگی به عنوان مقصد بعدی او یاد شده و ممکن است تیم بعدی او از لیگ برتر انگلیس باشد. رادیو کاتالونیا عنوان کرد لیونل مسی یک ماه قبل در مورد انتقال به منچسترسیتی با پپ گواردیولا صحبت کرده است و سیتی حاضر به پرداخت 300 میلیون یورو برای خرید مسی خواهد بود.

همچنین tv3 ساعتی قبل فاش کرد مسی و گواردیولا در روزهای اخیر با هم در تماس بوده اند و حالا ممکن است این همکاری درخشان بعد از نزدیک به یک دهه و در استادیوم اتحاد در انگلیس شکل گیرد. اوج شکوفایی دوران ورزشی لیونل مسی در بارسلونا و زیر نظر پپ گواردیولا رقم خورد و آنها طی چهار سال دو بار فاتح لیگ قهرمانان شدند.

در هشت سال اخیر و از زمان جدایی گواردیولا، این اتفاق تنها یک بار برای مسی رخ داده و خود پپ نیز مدت هاست در حسرت فتح این جام معتبر قرار دارد. شاید در صورت جدایی مسی این بهتری حالت ممکن برای هواداران بارسلونا باشد و حداقل آنها این زوج فوق العاده را در کنار هم و در انگلیس مشاهده خواهند کرد. بارسلونا به شدت علاقمند به جذب اریک گارسیا، مدافع سیتی است و شاید سیتیزن ها با وارد کردن او و یک نام دیگر به این معامله راحت تر قادر به جذب لیونل مسی باشد.

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی پپ گواردیولا منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

131 ♛ تاج رضا ♛1399/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi