خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

گزینه ماندن برای کوتینیو قدرت میگیرد !

گزینه ماندن برای کوتینیو قدرت میگیرد !
طبق گزارش موندو ، آینده کوتینیو میتواند چرخش بزرگی داشته باشد. کوتینیو که تا سال 2023 با کاتالان ها قرارداد دارد در حال حاضر با تیم بایرن مونیخ در لیسبون برای فتح اروپا تلاش میکند و به نظر میرسد که بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

بارسلونا از فروش برزیلی استقبال میکند اما در این بازار فروش او شاید غیر ممکن باشد.

عجیب نیست که اگر کوتینیو در بارسلونا یک شانس دیگر داشته باشد. بارسلونا با یک سرمایه گذاری بزرگ برزیلی را جذب کرد اما او چندان موفق نبود. کیاجورابچیان نماینده کوتینیو عنوان کرد که او تمایل دارد تا راهی لیگ برتر شود اما شاید بازگشت به بارسلونا گزینه نهایی برای او باشد.

در انگلیس آرسنال ، لستر سیتی و تاتنهام خواهان بازیکن هستند. بعد از شیوع کرونا باشگاه های زیادی با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند و دیگر نمیتوانند مبلغ بزرگی برای فروش کوتینیو پرداخت کنند و از طرفی هم بارسلونا نمیخواهد دیگر برزیلی را به صورت قرضی واگذار کند.

بارسلونا برای فروش کوتینیو حداقل 80 میلیون یورو میخواهد اما پرداخت چنین مبلغی توسط این باشگاه ها دور از ذهن است. حالا همه چیز نشان میدهد که این امکان وجود دارد که کوتینیو در فصل جدید برای بارسلونا به میدان برود هر چند که تنها باید صبر کرد تا حقیقت روشن شود.

برچسب‌ها: بارسلونا کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

93 M.i.x1399/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi