خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

قابی ماندگار از خوش و بش کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

قابی ماندگار از خوش و بش کریستیانو رونالدو و لیونل مسی
یوونتوس و بارسلونا در چهارچوب آخرین هفته از رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با پیروزی دو بر صفر یوونتوس به پایان رسید. جذاب ترین نکته این بازی حضور رونالدو و مسی و رویارویی این دو بود چرا که این دو فوق ستاره پس از بیش از دو سال با هم رو در رو شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در ابتدای دیدار یوونتوس و بارسلونا، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با هم خوش و بش کردند تا تمام دوربین ها به سمت آنها برود و چشم ها به آن صحنه خیره شود چرا که این قاب، یک قاب ماندگار از دو فوق ستاره عصر حاضر فوتبال جهان است که احتمالا آخرین رویارویی مستقیم خود را در دوران فوتبال حرفه‌ای خود تجربه می‌کنند. به گمان بسیاری، این دو بهترین بازیکنان کل تاریخ فوتبال هستند و اکنون در پایان سالهای دوران حرفه‌ای خود هستند. آن‌ها به مدت 9 سال در ال کلاسیکو ها با هم روبرو می‌شدند و از جذاب ترین لحظات را در کل تاریخ فوتبال برای هواداران فوتبال ساختند و اکنون هم در چهارچوب بازی یووه و بارسا رقابت جذابی داشتند.

رونالدو و مسی در ابتدای بازی یوونتوس و بارسا با دست دادن و خوش و بش با یکدیگر تصویری ماندگار را ثبت کردند.

برچسب‌ها: یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

178 Esteghlal Fc‌1399/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi