خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

لحظه موعود رسید؛ مسی و رونالدو در ترکیب بارسلونا و یوونتوس

لحظه موعود رسید؛ مسی و رونالدو در ترکیب بارسلونا و یوونتوس
یوونتوس و بارسلونا یکی از جذاب ترین بازیهای هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از دو سال و نیم انتظار، هواداران رونالدو و مسی می توانند پس از دو سال و نیم دوباره این دو را مقابل هم ببینند و دو ابرستاره سالهای اخیر فوتبال دنیا دوباره با هم زورآزمایی خواهند کرد. بارسلونا صدرنشین گروه است و با یک تساوی به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود می کند در حالی که یووه هر چند که صعودش را قطعی کرده اما برای صدرنشین شدن در گروه باید امشب بارسا را شکست بدهد و همین مسئله به جذابیت های این بازی خواهد افزود. آخرین باری که رونالدو و مسی به مصاف هم رفتند مربوط به زمانی است که ستاره پرتغالی هنوز در رئال توپ می زند و این دو در لالیگا به مصاف هم رفتند. رونالدو بازی رفت را به علت کرونا از دست داد اما در بازی برگشت برای این بازی جذاب حضور دارد.

کومان تصمیم گرفته است که بارسلونا را با این ترکیب وارد زمین کند: ترشتگن، دست، آرائوخو، لنگله، آلبا، دی یونگ، پدری، پیانیچ، ترینکائو، گریزمان و مسی.

یوونتوس نیز با هدایت پیرلو با این ترکیب وارد میدان می شود: بوفون، دنیلو، بونوچی، دلیخت، الکس ساندرو، کوادرادو، آرتور، مک کنی، رمزی، موراتا و رونالدو.

برچسب‌ها: یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

228 Esteghlal Fc‌1399/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi