خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بهترین های تاریخ مجددا به هم رسیدند

بهترین های تاریخ مجددا به هم رسیدند
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو ابرستاره دنیای فوتبال پس از سه سال دوباره مقابل هم قرار می گیرند

در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بارسلونا و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می گیرند، دیداری که می تواند حساس و جالب باشد.

نبرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، همواره هواداران فوتبال را پای چنین مسابقه ای میخ کوب می کرد. وقتی قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، بسیاری از دیدن جدال دوباره مسی و رونالدو در زمین فوتبال، هیجان زده شدند. قرار بود ماه گذشته جدال دوباره این دو را ببینیم اما به خاطر ابتلای ستاره پرتغالی به ویروس کرونا، این دیدار تا فردا به تعویق افتاد. مسلما رویارویی دو تن از بهترین های تاریخ فوتبال می تواند جذاب و البته غیرقابل پیش بینی باشد. مسی و رونالدو همواره نشان داده اند که به تنهایی می توانند سرنوشت مسابقه ای را تعیین کنند و دیدار فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. لیونل مسی مدتی است که انگیزه و درخشش گذشته را ندارد اما رویارویی با رقیب دیرینه اش می تواند برای او بمب انگیزه باشد. از سوی دیگر کریستیانو رونالدو می داند که یوونتوس می خواهد صدرنشین شود و برای این امر به برد پرگلی نیاز دارد، به همین خاطر او نیز برای درخشش در این دیدار انگیزه های بالایی دارد. کسی چه می داند، شاید این آخرین دیدار، آخرین نبرد این دو فوق ستاره دنیای فوتبال باشد، این یعنی می توانیم در انتظار دیدن یک دیدار جذاب میان بارسلونا و یوونتوس باشیم.

اما در خصوص وضعیت دو تیم، صعود هر دو تیم بارسلونا و یوونتوس از هفته چهارم قطعی شد. هر دو تیم در هفته پنجم به پیروزی پرگلی رسیدند تا امیدهای یوونتوس برای صدرنشینی زنده بماند و جدال فردا شب دو تیم، برای صدرنشینی در گروه اهمیت خواهد داشت. شانس یوونتوس برای صدرنشینی کم است. آن ها با توجه به شکست 2-0 در تورین، برای این کار باید بارسلونا را با نتیجه حداقل 3-1 یا برد با اختلاف بیشتر در نیوکمپ شکست دهند تا صدرنشین صعود کنند. بارسلونا حتی با شکست خانگی 2-0 هم با توجه به تفاضل گل خوبش به عنوان صدرنشین صعود می کند، تنها راه صدرنشین نشدن آن ها در گروه، شکست با نتیجه 3-1، 4-2 یا بیش از این تعداد گل است.

برچسب‌ها: لیونل مسی کریستیانو رونالدو یوونتوس بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

169 کریس رونـالدو1399/09/18

Juventusfc: به امید برد یوونتوس و گلزنی رونالدو

18 آذر (14:32)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi