خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو: بردن در دربی زمانی که مربی هستی زیباتر است

پیرلو: بردن در دربی زمانی که مربی هستی زیباتر است
یوونتوس در دربی شهر تورینو توانست با برتری دو بر یک مقابل حریف دیرینه تورینو سه امتیاز مهمی را از ان خود کند، اما نمی توان از نمایش شاگردان پیرلو در این بازی چندان راضی بود. پیرلو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

بردن در دربی به این شکل در دقایق پایانی زیباست، حتی زیباتر و فانتزی تر از گل من در سال 2014، برتری در دربی زمانی که مربی هستی زیبایی بیشتری دارد. از سویی نیز توانستیم در دقایق پایانی برنده شویم این نیز ارزشمند است که تا پایان جنگیدیم. زمانی که وارد زمین میشوی برای دیداری دربی می دانی که دربی شرایط سخت خود را دارد. در نیمه نخست چندان هجومی بازی نکردیم، حرکت بازیکنان و به گردش دراوردن توپ مشکلاتی داشت و ما خوب نبودیم. بازیکنان کمی خسته بودند در پیدا کردن فضا دچار ضعف شده بودیم، 5 مدافع و عبور از انها سخت بود اما راه حل درست را پیدا کردیم و در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد، در حال از سرگرفتن و پیدا کردن دی ان ای خودمان یعنی پیروزی هستیم، در نیمه دوم نشان دادیم که می خواهیم برنده باشیم و هرگز تحت فشار قرار نگرفتیم، زمانی که بازی را بر حریف می بندی ارامش خود را برای پیش بردن اهداف بازی پیدا می کنیم و همه چیز اسان تر خواهد بود.

دیبالا و کولوسفسکی

از انها انتظار بیشتری داشتیم، اما هر از گاهی برای بازیکنان پیش می اید که در صد در صد امادگی شان نیستند، هر بازیکنی که در زمین بود و بعد راهی میدان شد خوب بازی کرد و انگیزه مان را نشان داد که می خواهیم تا پایان تلاش کنیم و برنده شویم، این هدف اصلی ماست. همیشه راحت نیست که بتوانی بازی تماشایی، درست و منطقی داشته باشی، به مانند بازی امروز، زمانی که حریفی مانند تورینو پیش روی شماست و یا بنونتو، نمی توانی اصول فوتبال را رعایت کنی و بتوانی فوتبال زیبایی داشته باشی، زمانی که فوتبال انها اینگونه است نمی توان انتظار داشت رقیب انها نیز خوب و تماشایی بازی کند. وقتی بازی را می بندند و باید برای پیدا کردن فضا بیشتر تلاش کنی، باید به عمق حمله کنی و فضا را برای هم تیمی هایت بازی کنی، در نیمه نخست تقریبا کاری نکردیم اما در نیمه دوم چرا، این خواسته ما بود می خواستیم بازی را از دست ندهیم و نتیجه را نیز مال خود کنیم. ببنید ما همیشه گفتیم هدف ما پیروزی ست، دی ان ای یووه این است، اما زمانی که رقبا و رقابت ها اینگونه نخواهند بود و شاید فوتبال پاک نیستیم. کمی شرایط فرق می کند و هر از گاهی نمی توان نمایش زیبایی دید. این برای ما نیز دشوار است. زمانی که خوب بازی نمی کنی نتیجه را راحت به دست نمی اوری، در دقایق نخست گل خوردیم اما به خوبی به خودمان امدیم و بازی را در دست گرفتیم، باید بیشتر فضا پیدا می کردیم و توانستیم به گل تساوی و بعد گل برتری برسیم، باید سریع تر و بیشتر حرکت کرد و فرصت های بیشتری خلق کرد. کوادرادو بازیکنی بزرگی ست، او ده سال است که در سطح نخست فوتبال بازی کرده و برای تیم ملی کشورش هم همیشه بازی کرده. به بازی های اینگونه عادت دارد. می دانیم که برای بازیکنان هر از گاهی شرایطی ایجاد می شود. در ماه های اخیر به تعادل تقریبی رسیدیم، اما باید بازیکنان نیز به شرایط ایده ال برسند، به دنبال راه ها و برنامه ها برای پیش برد اهداف مان هستیم. یووه نباید در هیچ بازی ای انگیزه اش را برای رسیدن به پیروزی و گل تا پایان بازی ازدست بدهد، اتفاقی که در هفته هایی روی داد اما ما بهتر شدیم و باید بهتر نیز شویم. در هیچ بازی ای از قبل نمی دانیم پیروزیم و به هیچ عنوان نیز خود را پیش از بازی برنده نمی دانیم. زمانی که انگیزه و روحیه برتری نباشد، اگر بازیکنان قدرتمند نیز داشته باشی، سودی ندارد و کافی نخواهد بود.

برچسب‌ها: آندرا پیرلو یوونتوس تورینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 Juventusfc1399/09/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi