خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,740

احمد مددی: پیکان مقابل ما اتوبوس چیده بود

احمد مددی: پیکان مقابل ما اتوبوس چیده بود
احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درخصوص ارزیابی از عملکرد استقلال مقابل پیکان تهران اظهار داشت: هوا سرد بود و بازی هم سرد بود. اینطور بگوییم که پیکان هم مانند ماشین سازی بازی را بسته بود و با یازده نفر دفاع می‌کرد. این روند هر چه بیشتر به پایان بازی نزدیک می‌شدیم تشدید شد و علیرغم حملاتی دامنه‌داری که داشتیم نتوانستیم گلزنی کنیم. تاکتیک تیم پیکان چیدن اتوبوس بود و کاملا تدافعی بود. تاکتیک آنها مبتنی بر پرتاب اوت بلند بود که پرتاب دستی بازیکن آنها باید در گینس ثبت شود!

سرپرست باشگاه درخصوص مصدومیت ریگی هم گفت: ریگی یکی از بازیکنان خوب ماست و برای تیم زحمت می‌کشد. مصدومیت او اتفاق تلخی بود و امیدوارم که هرچه سریعتر برگردد تا به تیم کمک کند.

مددی درباره غیبت شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت و اینکه گفته می‌شود او برای حضور در هر مسابقه پاداشی دریافت می‌کند، گفت: در قرارداد ایشان اشاره ای به مصدومیت نشده و به هر شکل ممکن دو سال پیش نوشته شده و باید اجرا شود. یکسری آپشن‌ها در این قرارداد وجود دارد که طبیعی است و مصدومیت هم جزوی از فوتبال است که امیدواریم هر چه سریعتر بهبود بیاید و به تیم کمک کند.

برچسب‌ها: مددی پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

97 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi