خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو: زمانی که مالک توپ باشی می توانی بر بازی مدیریت کنی

پیرلو: زمانی که مالک توپ باشی می توانی بر بازی مدیریت کنی
آندره آ پیرلو از نمایش خوب شاگردانش مقابل کالیاری در زمینه حفظ توپ و پرس کردن حریف رضایت دارد

یووه امشب برابر کالیاری نشان داد که راه پیشروی و رسیدن به ثبات را به خوبی از سر گرفته و می تواند تیمی شاداب و قدرتمند در هفته های آتی باشد. اندره آ پیرلو در کنفرانس خبری بعد از پیروزی دو بر صفر برابر کالیاری گفت:

شاید تفسیرها از نحوه بازی ما متفاوت باشد اما روش بازی ما نه، امروز بازی خوبی انجام دادیم به ویژه در نیمه نخست و مهم این بود که در طول بازی جنگیدیم تا بازی را دست داشته باشیم و صاحب توپ و بازی در تمام نود دقیقه، این بازی مهمی برای ما بود که سطح امادگی، رشد، تسلط و اعتماد تیمی مان را بسنجیم. بازیکنانی در ترکیب داریم که می توانند با حرکات سریع به برنامه های ما در بخش هجومی کمک شایانی کنند، هر چند که زمانی توپ از دست می رود کمی دچار مشکل میشویم اما میل به حمله و زدن گل بسیار زیاد ست. کیفیت خوبی در بازی ما دیده میشود اما خب همیشه به تنهایی کیفیت کافی نیست برای تسلط بر بازی مهم این است که سریع بازی کنیم و توپ را با دو پاس به بازیکنی که در ان لحظه در بهترین موقعیت است برسانیم، اصلا نباید کند بازی کنیم، امروز هم بازی سریعی داشتیم و این مسئله باعث شد از بازی حتی بازیکنان نیز لذت ببرند. زمانی که بر رقیب غلبه می کنی و می توانی ان را تحت فشار قرار دهی بازی حریف را می بندی و کمتر می دوی و خسته میشود چون مالک توپ و بازی هستی به این ترتیب می توانی بازی را مدیریت کنی.

آرتور

آرتور بازیکنی ست که انتظارش را داشتیم، از لیگ متفاوتی به ما پیوسته بود و نیاز به کمی زمان داشت تا به با محیط و نحوه بازی اشنا و بعد با نحوه تمرینات عادت کند، به خوبی از ابتدا فضای لازم را به دست اورد و حالا خوب بازی می کند و برای نحوه بازی ما او بازیکن مفیدی ست.

دیبالا

دیبالا مهاجم است، به محض اینکه در بهترین شرایط قرار گیرد بهترین عملکرد را خواهد داشت، تا دو هفته پیش به دلیل کووید انتی بیوتیک مصرف می کرد و این برای کار او کمی مشکلات ایجاد کرده بود اما حالا به خوبی قبل تمرین می کند همانند هفته های گذشته و امروز فرصت بازی کردن در نیمه دوم به او رسید.

و اما رونالدو

او یک حرفه ای تمام عیار که مرا تحت تاثیر قرار داد، برای مربی این بزرگ ترین نعمت است که بازیکنی مانند او را در اختیار داشته باشد. زمانی که یک قهرمان بزرگ مانند آن هستی می توانی به این نتایج و عملکرد خیره کننده دست یابی.

برچسب‌ها: آندره آ پیرلو یوونتوس کالیاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

91 Juventusfc1399/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi