خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیام اینستاگرامی پیرلو پس از اخراج از یوونتوس

پیام اینستاگرامی پیرلو پس از اخراج از یوونتوس
آندره آ پیرلو روز جمعه پس از اخراج از یوونتوس گفت که انتظار پایانی متفاوت را در دوره مربیگری خود در تیم ایتالیایی داشته است.

به گزارش فوتبالی، پیرلو در پیامی اینستاگرامی نوشت:" اولین فصلم در یوونتوس به عنوان مربی به پایان رسید. سالی مشکل اما در هر صورت فوق العاده بود. وقتی یوونتوس با من تماس گرفت هرگز به خطرات قابل پیش بینی فکر نکردم. همیشه به این پیراهن علاقمند داشتم و می خواستم در پروژه ای که به من ارائه دادند در بالاترین سطح رقابت کنم. اگر به عقب برگردم همین تصمیم را می گیرم. می دانستم که قرار است دوره ای مشکل با مصائب و سختی ها را تجربه کنم اما سعی کردم به اهدافی که از من خواسته بودند، دست پیدا کنم."

پیرلو در حالی اخراج شد که دو جام کسب کرد و فاتح جام حذفی ایتالیا و سوپرجام ایتالیا شد و در لیگ ایتالیا نیز به رتبه چهارم رسید تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد اما در عین شگفتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط پورتو کنار رفت. مربی ایتالیایی در ادامه نوشت:" این چالش با وجود این که انتظار چنین پایانی را نداشتم باعث شد که در مورد آینده ام مطئن تر شوم. امیدوارم که همه چیز مملو از شادی باشد، مثل دورانی که به عنوان بازیکن داشتم. زمانش رسیده تا با چالش های جدیدی مواجه شوم. از خانواده یوونتوس و همه افرادی که در این فصل از من حمایت کردند، تشکر می کنم."

برچسب‌ها: یوونتوس آندره آ پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

99 Esteghlal Fc‌1400/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi