خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کالیاری
60

رسمی؛ جانلوکا لاپادولا به کالیاری پیوست

1 0

ایتالیا   1401/05/04

مهاجم متولد تورین، جانشین ژائو پدرو در کالیاری شد.جانلوکا لاپادولا مهاجم 32 ساله پرویی-ایتالیایی از بنونتو به کالیاری در سری بی پیوست.با تایید باشگاه کالیاری؛ لاپادولا در ازای مبلغی نامشخص از بنونتو به این باشگاه پیوسته است. قرارداد لاپادولا با کالیاری 3 ساله است و در هر فصل مبلغ 1.1 میلیون یورو به عنوان دستمزد دریافت می کند.

رسمی؛ رضوان مارین از کالیاری به امپولی پیوست

1 0

ایتالیا   1401/04/16

یک مهره سرشناس دیگر از کالیاری جدا شد.رضوان مارین هافبک 26 ساله و رومانیایی کالیاری با امپولی قرارداد امضا کرد.با تایید باشگاه امپولی؛ رضوان مارین در انتقالی قرضی به ارزش یک میلیون یورو همراه با بند خرید 7 میلیون یورویی به امپولی پیوسته است. او دو سال پیش در انتقالی 10 میلیون یورویی از آژاکس به کالیاری آمده بود اما به دنبال سقوط کالیاری به سری بی، مارین از این تیم جدا شد.

رسمی؛ آندره آ کاربونی به مونتزا پیوست

1 0

ایتالیا   1401/04/11

مونتزا پس از آندره آ رانوکیای با تجربه، یک مدافع جوان به ترکیب خود اضافه کرد.آندره آ کاربونی مدافع 21 ساله کالیاری به مونتزا پیوست.با تایید باشگاه مونتزا؛ کاربونی با قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو و به مدت پنج فصل به ترکیب این تیم تازه صعود کرده به سری آ اضافه شد. او یکی از مدافعان خوش آتیه فوتبال ایتالیا محسوب می شود که با وجود سن پایین تاکنون 52 بار در سری آ به میدان رفته است.

مونتزا برای جذب السیو کرانیو با کالیاری به توافق رسید

1 0

ایتالیا   1401/03/31

کرانیو آماده است راهی مونتزا شودالسیو کرانیو، دروازه بان ایتالیایی کالیاری، تیمی که به سری بی سقوط کرد، به زودی راهی مونتزا می شود. طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مونتزا که آندره آ رانوکیا از اینتر را به عنوان اولین ورودی خود پس از صعود به سری آ به خدمت گرفت، قرار است به زودی با السیو کرانیو نیز قرارداد ببندد. در واقع مونتزا برای جذب دروازه بان تیم ملی ایتالیا به صورت قرضی با کالیاری به توافق رسیده است. در ...

اینتر و تغییر پیشنهادش به کالیاری برای جذب رائول بلانووا

0 0

اینترمیلان   1401/03/28

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در حالی که قرار بود رائول بلانووا در انتقالی دائمی به ارزش 8.2 میلیون یورو از کالیاری به اینتر بپیوندد، نراتزوری تصمیم به تغییر پیشنهاد خود گرفت. پیشنهاد جدید اینتر به کالیاری برای جذب این بازیکن 22 ساله انتقال قرضی غیر رایگان با حق خرید اجباری است. نراتزوری منتظر می ماند تا روسوبلو در مورد این پیشنهاد تصمیم گیری کند.

فیورنتینا به جذب السیو کرانیو علاقه دارد

1 0

فیورنتینا   1401/03/28

کرانیو ممکن است با بنفش های فلورانس قرارداد امضا کند.السیو کرانیو دروازه بان 27 ساله کالیاری، یکی دیگر از بازیکنانی است که پس از سقوط این تیم به سری بی به دنبال جدایی از کالیاری است. فیورنتینا به این دروازه بان ملی پوش ایتالیایی علاقه دارد.به گزارش مستر90 و به نقل از اسکای ایتالیا؛ فیورنتینا در تابستان 2022 به دنبال جذب یک دروازه بان جدید است. السیو کرانیو در صدر فهرست ویولا قرار دارد. کالیاری قیمت این دروازه بان را ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi