خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

این همان یوونتوسی است که میخواهیم

این همان یوونتوسی است که میخواهیم
یوونتوس با یک نمایش فوق العاده در نیمه اول، پیروزی خودش را تضمین کرد و همه بازیکنان این تیم توانستند نمایش خوبی ارائه دهند

یوونتوس در شبی که موقعیت های زیادی ساخت، با بازی درخشان کاپیتان خوان کوادرادو و البته فرصت طلبی کریستیانو رونالدو یک پیروزی شیرین مقابل کالیاری کسب کرد. در این دیدار فدریکو برناردسکی هم نمایش خوبی داشت و یک گل خوب هم زد که البته به خاطر حضور میلی متری موراتا در آفساید، گل مردود شد.

یوونتوس در این دیدار بسیار با نظم تر از مسابقات قبلی بود و حرکات مثبت در ترکیب تیم به مراتب بیش از بازی های قبلی دیده می شد و همین موضوع سبب شد تا تیم کالیاری که در هفته های اخیر یکی از آماده ترین تیم های سری آ بوده، نتواند مشکل خاصی برای یوونتوس به وجود بیاورد.

هر دو گل یوونتوس در این دیدار در دقایق پایانی نیمه ی اول و بر روی هنرنمایی کریستیانو رونالدو فوق ستاره ی باشگاه یوونتوس به ثمر رسید.

یوونتوسی ها باید بعد از این دیدار خود را برای دیدار مقابل فرنتس وارش در هفته ی چهارم لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند که سه شنبه در ورزشگاه یووه برگزار خواهد شد

گل های بازی یوونتوس و کالیاری

یوونتوس 1-0 کالیاری؛ کریستیانو رونالدو 38': پاس موراتا، کریس رونالدو را صاحب موقعیت کرد و او با وجود احاطه شدن توسط چند مدافع کالیاری، با شوتی دقیق به سبک خودش، دروازه کرانیو را باز کرد.

یوونتوس 2-0 کالیاری؛ کریستیانو رونالدو 42': روی ضربه کرنر ارسالی و تاثیر گذاری دمیرال روی توپ، کریستیانو رونالدو صاحب موقعیت شد و با وجود این که شرایط نامتعادلی داشت، توپ را به زیبایی وارد دروازه کالیاری کرد.

برچسب‌ها: یوونتوس کالیاری کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

69 Juventusfc1399/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi