خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

خوشحالی بامزه دختر کاوانی مقابل تلویزیون از گل پدرش!

خوشحالی بامزه دختر کاوانی مقابل تلویزیون از گل پدرش!
خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، اروگوئه با نتیجه 3 بر 0 توانست کلمبیا را در هم بکوبد. گل اول این بازی را ادینسون کاوانی در دقیقه 5 به ثمر رساند. گلی که باعث خوشحالی دختر کوچکش در خانه و مقابل تلویزیون شده است!

به گزارش فوتبالی، شاگردان کارلوس کی روش شب گذشته مقابل اروگوئه حرفی برای گفتن نداشتند و با سه گل شکست خوردند. ادینسون کاوانی همان ابتدای کار گل اول تیمش را در دقیقه 5 روی پاس ناندز وارد دروازه کلمبیا کرد. ایندیا، دختر کوچکِ ادینسون کاوانی که تنها یک سال دارد، پس از این گل به جست و خیز مقابل تلویزیون پرداخت و ذوق زده شد!

ادینسون کاوانی

کاوانی در حال حاضر 3 فرزند دارد که شامل 2 پسر و 1 دختر می‌شوند. پسران او با نام های لوکاس و بائوتیستا، از ایندیا بزرگتر هستند. لوکاس در حال حاضر 7 سال دارد و بائوتیستا که پسرِ بزرگ ادینسون کاوانی است، 9 ساله است.

کاوانی که در این فصل راهی منچستریونایتد شده است به نظر می‌رسد که انگیزه های زیادی برای درخشش چه در تیم ملی و چه در باشگاه خود دارد. او به عنوان آقای گل تاریخ پاریسن ژرمن این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد و پس از اینکه مدتی را بدون تیم بود، در نهایت راهی منچستریونایتد شد.

برچسب‌ها: کاوانی منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

167 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi