خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

اعتراف PSG؛ در مورد کاوانی اشتباه کردیم

اعتراف PSG؛ در مورد کاوانی اشتباه کردیم
به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی تابستان 2013 از ناپولی به پی اس جی پیوست و در نهایت امسال به عنوان بازیکن آزاد راهی منچستریونایتد شد. کاوانی با پی اس جی شش بار فاتح لیگ شد و توانست با ثبت 200 گل و 43 پاس گل، نامش را در تاریخ باشگاه به ثبت برساند. کاوانی بهترین گلزن تاریخ پی اس جی است.
در نهایت کاوانی و باشگاه پاریسی بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و او حتی نتوانست فصل را با این باشگاه به اتمام برساند و غایب بزرگ مرحله حذفی لیگ قهرمانان بود.

کاوانی اکنون برای یونایتد بازی می کند و در بازی شنبه شب برابر اورتون موفق شد اولین گل خود را برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.
لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی که در یک پرسش و پاسخ فیسبوکی شرکت کرده بود، در مورد جدایی کاوانی گفت:« ادینسون یک بازیکن ماندگار در تاریخ باشگاه است. او مهاجمی فوق العاده خوب است و اعتراف می کنم که در مورد او دچار اشتباه شدیم. نباید به او اجازه جدایی می دادیم ولی تصمیم گیری در مورد ادامه همکاری با کاوانی بسیار سخت و دشوار بود و در نهایت شرایط به گونه ای شد که دو طرف قطع همکاری کنند.»

برچسب‌ها: کاوانی منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

77 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi