خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

پیام احساسی مهاجم اروگوئه‌ای برای هواداران منچستریونایتد

پیام احساسی مهاجم اروگوئه‌ای برای هواداران منچستریونایتد
تیم های منچستر یونایتد و منچستر سیتی فردا در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه‌ی این مسابقه‌ی حساس، مهاجم گلزن اروگوئه ای شیاطین سرخ با انتشار پیامی احساسی برای هواداران تیمش، با آن ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد، ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای منچستر یونایتد پیش از بازی با منچستر سیتی از هواداران تیم خود می خواهد تا به او و هم‌ تیمی هایش ایمان داشته باشند. مهاجم شیاطین سرخ در پیام خود به هواداران این تیم می گوید:

"به تیم و بازیکنان خود ایمان داشته باشید. قطعا ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با ارائه عملکردی خوب و پیشرفت در نتایج، پاسخ این اعتماد و ایمان را بدهیم. هواداران از ما می خواهند تا با سخت‌کوشی، عملکردی خوب و پیروزی در بازی ها، اعتماد و حمایت های آن ها را جبران کنیم. اکنون می خواهم بهترین ها را برای هواداران منچستر یونایتد آرزو کنم و به آن ها بگویم که از حضور در باشگاهشان خیلی خوشحالم."

برچسب‌ها: کاوانی منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

192 Reza Wampire1400/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi