خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,740

سیاوش یزدانی در تمرین استقلال

سیاوش یزدانی در تمرین استقلال
مدافع مصدوم استقلالی ها در تمرین صبح امروز این تیم حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای دیدار حساس روز جمعه در برابر فولاد خوزستان به شکل جدی در حال برگزاری است و شاگردان محمود فکری صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب صبح امروز نیز تمرینات خود را از سر گرفتند.

سیاوش یزدانی مدافع استقلالی ها نیز در تمرین صبح امروز آبی پوشان با لباس شخصی حضور پیدا کرد. یزدانی دو روز پیش در جریان تمرین این تیم دچار مصدومیت شد.

مصدومیت های پی در پی و سریالی یزدانی از ناحیه همسترینگ پای راست باعث بروز شایعاتی پیرامون این بازیکن شد و به نوعی این مصدومیت های تمام نشدنی مدافع خوب آبی پوشان نیز باعث ناراحتی خود این بازیکن، کادرفنی و هواداران استقلال شده است که برای فصل جدید، حساب ویژه ای بر روی این بازیکن باز کرده بودند.

یزدانی نصف بازی های فصل گذشته استقلال را نیز به دلیل همین مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست از دست داد ولی در همان بازی های کمی که برای تیمش به میدان رفت، عملکرد خوبی داشت.

روز گذشته دکتر سیاهپوش پزشک تیم استقلال ادعا کرد از متدهای روز دنیا برای بهبود مصدومیت یزدانی استفاده خواهند کرد تا دیگر این آسیب دیدگی به سراغ این مدافع بلند قامت نیاید.

کادرپزشکی استقلال هنوز به صورت رسمی درخصوص شدت و میزان مصدومیت یزدانی و تعداد روزهای دور بودن او از ترکیب استقلال، اعلام نظر نکرده است.

برچسب‌ها: استقلال یزدانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

97 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi