خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

یزدانی و حسینی، رقبای پرسپولیسی‌های سابق

یزدانی و حسینی، رقبای پرسپولیسی‌های سابق
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن الکرامه، شب گذشته برگزار شد و ملی پوشان نیز خود را برای دیدار برابر سوریه آماده کردند. در این جلسه تمرینی، ملی‌پوشانی که در بازی مقابل لبنان حضور نداشتند و یا دقایق کمتری در زمین حضور داشتند، زیر نظر کادر فنی به مرور تمرینات تاکتیکی پرداختند.

مجید حسینی و سیاوش یزدانی از جمله بازیکنان ملی پوشی هستند که با انگیزه بالا در تمرین شنبه شب حاضر شدند و آمادگی بالای خود را نشان دادند. حسینی که چند هفته بسیار خوب را در کایسری اسپور سپری کرد، مدت هاست که از ترکیب تیم ملی به دور است و امید زیادی دارد تا نظر مثبت دراگان اسکوچیچ را به خودش جلب کرده و یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

در 12 دیدار گذشته و به عبارت ساده تر از زمان حضور دراگان اسکوچیچ بر روی نیمکت تیم ملی، حسینی تنها 45 دقیقه و در دیدار برابر کامبوج برای تیم ملی به میدان رفت و بجز 2 دیدار دور نخست مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی برابر سوریه و عراق که به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، در سایر مسابقات روی نیمکت تیم ملی نشسته و آماده حضور در زمین است تا توانایی هایش را ثابت کند.

سیاوش یزدانی نیز که در نیم فصل دوم لیگ گذشته تا انتها عملکرد خوبی در جمع شاگردان مجیدی داشت و امسال نیز فصل بسیار موفقی را در استقلال آغاز کرده، یکی دیگر از مدعیان جدی حضور در ترکیب تیم ملی است. مدافع بلند قامتی که به همراه حسینی در پشت ترافیک خط دفاعی تیم ملی گیر کرده و با حضور کنعانی زادگان و خلیل زاده، نتوانسته است برای تیم اسکوچیچ به میدان برود.

آمادگی بالای یزدانی و همچنین احتمال بالای صعود ایران به جام جهانی سبب شده تا این بازیکن امیدوار باشد که حتی اگر در بازی با سوریه نیز فرصت حضور در میدان را کسب نکرد، در بازی های باقیمانده بعدی اعتماد کادرفنی را به دست آورده و برای تیم ملی به میدان برود. همین مسئله سبب شده تا او به شکل جدی در تمرینات حاضر شده در انتظار فرصتی برای درخشش در ترکیب تیم ملی باشد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران استقلال یزدانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 استقلال چایپارا1400/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi