خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

محمودزاده: یزدانی و مرادمند تا اسفند مجوز بازی دارند

محمودزاده: یزدانی و مرادمند تا اسفند مجوز بازی دارند
فریبرز محمودزاده تاکید کرد دو فصل است که بازیکن با برگ اعزام به خدمت هم می‌تواند بازی کند.

به گزارش مستر90، فریبرز محمودزاده در خصوص شکایت باشگاه فولاد خوزستان از استقلال به خاطر استفاده از بازیکن سرباز به برنامه فوتبال برتر گفت:

آیین نامه نقل و انتقلات در 23 صفحه شرایط بازیکنان را بررسی می کند. در مورد بازیکنان سرباز هم در ضمیمه 4 توضیحاتی داده شده است. این قوانین نقل و انتقالات داخلی است و در مجامع بین‌المللی تعریف شده نیست.
او افزود:

صحبت‌های وکیل فولاد ابهام آمیز بود. ما نمی‌توانیم پاسخ یک باشگاه را در مورد استعلام یک باشگاه دیگر بدهیم. آقای عارف نیا اصلا منتظر پاسخ سازمان لیگ نباشید . ما نمی‌توانیم اسناد باشگاه را بدهیم. ارکان قضایی می‌تواند استعلامات و مستندات را از ما بخواهد نه یک باشگاه دیگر که ببیند درست است یا خیر و سپس دنبال موضوع برود.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ افزود:

دو فصل است که بازیکن با برگ اعزام به خدمت هم می‌تواند بازی کند. تا لحظه اعزام بازیکن مجاز به بازی است. مستندات گواهی تحصلی هم برای ما ملاک است. در خصوص خدمت سربازی ملاک ما نظام وظیفه و پلیس +10 است. در مورد این دو بازیکن هم برگ اعزام وجود دارد که 12/1 تاریخ اعزام این بازیکنان است. برگ اعزام یکی از مجوزها است. ممکن است نظام وظیفه تمدید کند. در سازمان لیگ بر اساس بخشنامه عمل می‌کنیم. منشا صدور مجوز سربازی نه سازمان لیگ است نه فدراسیون و نه باشگاه.

محمودزاده در مورد وضعیت حسین ساکی که گفته می‌شود با مدارک فرد دیگری بازی می‌کند گفت:

ما در فدراسیون و سازمان لیگ پلیس نیستیم. نمی‌توانیم به حزئیات افراد ورود کنیم. این بازیکن چه فرقی با سال قبلش دارد؟ او همان مستندات سال قبل را امسال هم ارائه کرد. از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم فکر عاجلی برای سازمان لیگ و این شکایت‌ها کند.
محمودزاده افزود:

یاد جام رمضان افتادیم. هر باشگاهی در مکاتبات آزاد است اما ارکان قضایی جلوی این اتفاقات را بگیرد. این نتیجه ۳ بر صفر انگار مزه کرده است. همه دنبال شکایت هستند. اگر قرارباشد هر هفته دنبال شکایت باشد نمی‌شود. بازیکن غیر مجاز تعریف دارد. اینجا یک خلا قانونی وجود دارد که به نوعی لیگ را زیر سوال می‌برند. تعریف بازیکن غیر مجاز باید تعریف شده باشد.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِستِقلال محمو زاده یزدانی مرادمند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 Sporties_fa@1400/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi