خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

تعلل بارسلونا برای ستاره هلندی؛ ورود رقبای جدید

تعلل بارسلونا برای ستاره هلندی؛ ورود رقبای جدید
بارسلونا در تابستان علیرغم مذاکرات فرسایشی و طاقت فرسا موفق به جذب ممفیس دیپای نشد و حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد شاید این تعلل کار دست باشگاه اسپانیایی بدهد. حالا یوونتوس و رم نیز از جمله باشگاه های علاقمند به جذب ممفیس دیپای، مهاجم هلندی لیون و هدف بارسلونا هستند. قرارداد این بازیکن تابستان سال آینده با لیون به اتمام می رسد و بارسلونا مدت هات برای خرید او اقدام کرده است. مذاکرت بلوگرانا و لیون برای انتقال ممفیس دیپای در تابستان به نوکمپ به نتیجه نرسید و اخبار حاکی از آن بود که این انتقال در فصل زمستان نهایی می شود. البته ژان میشل اولاس، رئیس لیون اخیرا مدعی شد اجازه نمی دهد ملی پوش هلندی در ژانویه از این تیم جدا شود. با مصدومیت اخیر و شدید آنسو فاتی و دوری چهار ماهه او از میادین، بارسا در ماه ژانویه به دنبال راهی برای نهایی کردن این انتقال خواهد بود، اما این بار یوونتوس نیز رقیب بلوگراناست و از رم نیز به عنوان یکی از مشتری های دیپای نام برده شده است. البته بارسلونا امیدوار است رابطه خوب ممفیس دیپای با رونالد کومان باعث انتقال او به نوکمپ شود. این دو مدت ها در اردوی تیم ملی هلند با یکدیگر همکاری داشتند و حالا کومان از ممفیس دیپای به عنوان اولین گزینه مورد نظر خود برای تقویت خط حمله نام برده است.

برچسب‌ها: بارسلونا ممفیس دیپای لیون یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

248 ستاره هشتم مشهد1399/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi