خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

ممفیس دیپای در آستانه انتقال به یوونتوس

ممفیس دیپای در آستانه انتقال به یوونتوس
یوونتوس به زودی ممفیس دیپای را جذب می‌کند و پس از فروش آدریان رابیو، فورا برای خرید لیاندرو پاردس اقدام خواهد کرد

با وجود پیوستن فیلیپ کوستیچ به یوونتوس، فعالیت‌های این تیم در بازار هم‌چنان ادامه خواهد داشت و ممفیس دیپای، می‌تواند پنجمین خرید بیانکونری در این تابستان باشد.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ممفیس دیپای هدف اصلی یوونتوس برای تقویت خط حمله که برای جدایی از بارسلونا اصرار می‌ورزد، آماده ترک این تیم است و طرفین مذاکرات در حال نزدیک‌تر شدن به توافق هستند. یوونتوس پیشنهاد خود برای آوردن این مهاجم هلندی به تورین را افزایش داده است. دیپای می‌تواند زودتر از آن‌چیزی که انتظار می‌رفت به یووه بیاید چرا که موضع بازیکن در اولویت است و آماده است پیشنهاد قرارداد دو ساله بانوی پیر را بپذیرد.

جلسه مثبت منچستریونایتد با مادر رابیو
یوونتوس برای رد کردن مهره‌های مازادش نیز سخت تلاش می‌کد. امروز جان مرتو، مدیر منچستریونایتد با مادر آدریان رابیو، هافبک یوونتوس دیدار داشت و سعی کرد اختلاف موجود با او را کاهش دهد. برآیند این ملاقات مثبت بوده اما هنوز به نتیجه نهایی منجر نشده است. مذاکره منچستریونایتد با مادر و مدیربرنامه‌های این هافبک فرانسوی ادامه خواهد داشت. اگر یوونتوس بتواند رابیو را بفروشد، لیاندرو پاردس را به ترکیبش اضافه خواهد کرد. یووه دیروز با این هافبک 28 ساله آرژانتینی به توافق شخصی رسید اما آن‌ها برای خرید او باید 25 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پرداخت کنند.

برچسب‌ها: یوونتوس ممفیس دیپای آدرین رابیو بارسلونا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 Esteghlal Fc‌1401/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi