خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

یوونتوس می‌خواهد هرچه زودتر ممفیس دیپای را به خدمت بگیرد

یوونتوس می‌خواهد هرچه زودتر ممفیس دیپای را به خدمت بگیرد
یوونتوس پیشتاز رقابت بر سر جذب ممفیس دیپای است

با ورود روبرت لواندوفسکی، به نظر می‌رسد که ممفیس دیپای دیگر جایی در ترکیب بارسلونا نداشته باشد. گویا خود این بازیکن نیز در مذاکرات با بارسلونا با جدایی‌اش موافقت کرده است.

گفته می‌شود ممفیس دیپای و نمایندگانش به دلیل مبلغ درخواستی بارسلونا برای فروش این بازیکن در حال مذاکره با باشگاه در مورد فسخ قرارداد‌شان هستند. در این بین نیز یوونتوس که به دنبال تقویت خط حمله خود و یافتن جایگزینی برای دوشان ولاهوویچ است، به جذب دیپای علاقه دارد.

طرفداری | حال به گزارش فابریتزیو رومانو، یوونتوس می‌خواهد در انتقال ممفیس دیپای سریع عمل کند. تاتنهام علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و باشگاه‌های ترکیه‌ای نیز شانسی برای جذب دیپای ندارند. یوونتوس در حال گفت و گو با نمایندگان این بازیکن هلندی در مورد یک قرارداد دو ساله است. دیپای تنها در صورتی راضی به فسخ قراردادش با بارسلونا می‌شود که از پیشنهاد یوونتوس رضایت داشته باشد.

برچسب‌ها: یوونتوس ممفیس دیپای بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

83 Esteghlal Fc‌1401/05/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi