خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

ستاره های جذاب و در دسترس انتقالات زمستانی 2021

ستاره های جذاب و در دسترس انتقالات زمستانی 2021
چیزی تا نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده و چندین ستاره فوتبال دنیا از 4 ژانویه برای مذاکره با تیم های مدنظرشان آزاد خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، 4 ژانویه شروع رسمی نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود و بازیکنانی که تنها شش ماه به اتمام قرارداشان باقیمانده، می توانند بدون مشکل با تیم های موردنظرشان وارد مذاکره شوند.

قیمت این بازیکن افت قابل توجهی خواهد داشت ولی می توانند قرارداد خود را برای فصل بعد امضا کنند تا به عنوان بازیکن آزاد و بی هیچ هزینه ای راهی مقصد بعدی خود شوند.

برخی از این بازیکنان به قدری نام های بزرگی هستند که باشگاه های خواهان حاضرند پاداشی برای عقد قرارداد نیز به انها پرداخت کنند.

در راس همه لیونل مسی و سرخیو راموس قرار دارند. کاپیتان های بارسا و رئال تا 30 ژوئن 2021 قرارداد دارند و خطر جدایی شان همچنان حس می شود.

شرایط دو بازیکن متفاوت است. مسی در انتظار تیم ریاست بعدی بارسا برای تصمیم گیری نهایی است در حالی که رئال و و راموس برای تمدید قرارداد هنوز به توافق نرسیده اند.

از دیگر بازیکنان بزرگ می توان به ممفیس دیپای از لیون، یولیان دراکسلر، آنخل دی ماریا و خوان برنات از پی اس جی، اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو از سیتی، جورجینیو واینالدوم از لیورپول، فلورین تائووین از مارسی، دیوید آلابا از بایرن و آرکادیوژ میلیک از ناپولی اشاره کرد.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

152 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi