خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,417

استعدادیاب های رئال مادرید به دنبال خرید کاکای جدید فوتبال

استعدادیاب های رئال مادرید به دنبال خرید کاکای جدید فوتبال
پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سالهای اخیر سعی کرده است که استعدادیاب های فوتبال برزیل را به خدمت بگیرد. ستارگانی نظیر وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس در این سالها جذب شده اند و حالا رئال مادرید یک پدیده جدید از فوتبال برزیل را زیر نظر گرفته است.
به گزارش فوتبالی، ایگور گومز پدیده 21 ساله سائوپائولو نگاه رئال مادرید را به خود جلب کرده است. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 50 میلیون یوروست که در شرایط فعلی نقل و انتقالات و بحران کرونا بعید است که رئال حاضر به پرداخت چنین مبلغی شود. گفته می شود که بارسلونا، سویا و آژاکس دیگر تیم هایی هستند که شرایط جذب این هافبک را دنبال می کنند.
ایگور گومز که از 14 سالگی به سائوپائولو ملحق شده از نظر سبک بازی با کاکا مقایسه می شود. این بازیکن مجموعا 44 بازی در تیم بزرگسالان سائوپائولو داشته که پنچ گل به ثمر رسانده است. این بازیکن اخیرا تا سال 2023 قراردادش را با سائوپائولو تمدید کرده است.
رئال مادرید با وگنر ریبریو وکیل ایگور گومز تماس هایی داشته است. این بازیکن که با بازیکنانی نظیر نیمار و روبینیو نیز در تماس بوده، رابطه خوبی با رئال مادرید دارد. ایگور در مسابقات جام ملت های آمریکای جنوبی زیر 20 سال با رودریگو گوئس هم تیمی بود.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات رئال مادرید سری آ برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

145 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi