خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

منچستر رقیب بزرگ رئال در جذب بایرنی ناراضی

منچستر رقیب بزرگ رئال در جذب بایرنی ناراضی
بنا به گزارش آاس
داوید آلابا حاضر نشد قراردادش را با بایرن تمدید کند و چندی پیش به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد. شرایطی مشابه نیز برای لئون گورتزکا هافبک ملی پوش بایرن وجود دارد. گورتزکا هم تنها یک سال دیگر با بایرن قرارداد دارد و به پیشنهاد تمدید پاسخی نداده است.

طبق ادعای آاس، رئال مادرید سخت به دنبال جذب گورتزکاست و تماس های اولیه با ایجنت او نیز برقرار شده است. در مادرید خوشبین هستند که گورتزکا را نیز مثل آلابا به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند. رئال فصل بعد با جدایی چند بازیکن بزرگ خود از لحاظ سقف بودجه دستمزد مشکلی ندارد و می تواند نیازهای مالی هافبک آلمانی را براورده کند اما طبق ادعای بیلد، در این راه مانع بزرگی به نام منچستریونایتد وجود دارد.
بیلد نوشته است باشگاه انگلیسی نیز شرایط گورتزکا را زیر نظر دارد و ممکن است مقصد بعدی او اولدترافورد باشد. گورتزکا همواره گفته است که گزینه اولش تمدید با بایرن است ولی پیشنهاد تمدیدی که دریافت کرده قابل قبول نبوده و به همین دلیل ایجنت او در حال بررسی پیشنهادات دیگر است.

برچسب‌ها: داوید آلابا منچستر رئال مادرید جذب نقل و انتقالات گورتزکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

134 نماد من و تو1400/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi