خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان؟ ساکت شو!

حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان؟ ساکت شو!
سرخی رگیلون، مدافع سابق رئال مادرید شایعات درگیری با فرزند زین الدین زیدان را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل نشریات اسپانیایی اخباری در مورد رابطه بد سرخی رگیلون با لوکا زیدان، دروازه بان جوان رئال مادرید و فرزند سرمربی پرافتخار این باشگاه منتشر کردند و دلیل جدایی این مدافع اسپانیایی را همین اختلاف دانستند. اما سرخی رگیلون مدعی شد رابطه خوبی با لوکا زیدان داشته و این اخبار حقیقت ندارد. سرخی رگیلون همچنین اذعان داشت جدایی از رئال مادرید تصمیمی بود که از عهده او خارج بوده است. با توجه به عملکرد خوب سرخی رگیلون در همین مدت کوتاه در تاتنهام، بسیاری فروش او از سوی رئال مادرید را اشتباه دانستند.

سرخی رگیلون به اوندا سرو گفت: "من با لوکا زیدان خیلی خوب کنار می آمدم و فکر نمی کنم تا به حال با او هیچ مشکلی داشته ام. تازه برعکس، ما رابطه خیلی خوبی داشتیم و هنوز هم با هم در ارتباط هستیم. اخبار رابطه بد من با لوکا زیدان به طور کامل اشتباه است.

من در حال حاضر در رئال مادرید نیستم و این اخبار دیگر به من ربطی ندارد. من بر اساس وجدان خودم تصمیم می گیرم. ما نمی توانیم در مورد تصمیماتی که بر عهده ما نیست ناامید شویم. در مورد جدایی از رئال مادرید من نمی توانستم با زیدان صحبت کنم و این تصمیم بعد از ارتباط با مدیریت باشگاه گرفته شد.

احتمال رویارویی با رئال مادرید در لیگ اروپا؟ ساکت شو، ساکت شو، این یک نشانه بسیار بد است. رئال مادرید به مرحله بعد خواهد رفت و آنها نتایج لیگ قهرمانان تا این هفته را جبران می کنند."

برچسب‌ها: رئال مادربد رگیلون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

56 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi