خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

بازگشت به رئال مادرید؟ غیرممکن نیست

بازگشت به رئال مادرید؟ غیرممکن نیست
سرخی رگیلون، مدافع جدید تاتنهام بازگشت به رئال مادرید در اینده را غیرممکن نمی داند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخی رگیلون 23 ساله از کودکی در آکادمی باشگاه رشد کرده و 15 سال عضو رئال مادرید بود، اما در نهایت در تابستان امسال با قراردادی 30 میلیون پوندی اسپانیا را به مقصد شمال لندن ترک کرد. قرارداد سرخی رگیلون تا سال 2025 است، اما رئال مادرید می تواند با پرداخت 45 میلیون یورو او را دوباره جذب کند و رگیلون این احتمال را در آینده رد نکرد. سرخی رگیلون شروع خوبی در تاتنهام داشته و به یکی از بازیکنان مفید این تیم تبدیل شده است.

سرخی رگیلون گفت: "مادرید خانه من و جایی است که من در آن بزرگ شده ام. شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما این احتمال وجود دارد که من به رئال مادرید بازگردم. هنگام جدایی در تابستان با سرمربی صحبت نکردم و مذاکراتم بیشتر با باشگاه بود.

من می دانم که در باشگاه در مورد من چه فکری می کنند، اما من مجبور به تصمیم گیری بودم و زمان گویای همه چیز خواهد بود. من توضیحی در مورد جدایی از کسی نخواستم و تصور می کردم این کار درستی نیست.

البته در این رابطه به نظر من شرایطم با گرت بیل متفاوت است. زبان برای او همه چیز است. او به خوبی به زبان اسپانیایی صحبت می کند، توانایی او در این زمینه بد نبوده و کمی شبیه من هنگام انگلیسی صحبت کردن است. اما ارتباطات و عادات به این معنی است که گرت بیل از زندگی در انگلیس خوشحال تر است و من نمی دانم که آیا او به مادرید بازمی گردد یا نه."

برچسب‌ها: رئال رگیلون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 1

79 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/14

یادگاری بزرگ: نیاد بهتره افت میکنه بازی بهش نمی رسه

15 آبان (15:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi