خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

اختلاف با پسر زیدان؛ دلیل جدایی از رئال مادرید!

اختلاف با پسر زیدان؛ دلیل جدایی از رئال مادرید!
اختلاف نظر با فرزند زین الدین زیدان، دلیل اصلی جدایی سرخی رگیلون از رئال مادرید بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، به جز گرت بیل، رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی اجازه انتقال سرخی رگیلون، مدافع کناری خود به تاتنهام را نیز صادر کرد. البته کهکشانی ها می توانند با پرداخت 45 میلیون یورو، تا سال 2025 دوباره این بازیکن را جذب کنند، اما به نظر می رسد دلایلی غیرفنی در جدایی این بازیکن از رئال مادرید نقش داشته است.

نشریه ال کنفیدنشیال مدعی شد رئال مادرید در این تابستان سرخیو رگیلون را به دلیل اختلاف نظر با لوکا زیدان، پسر سرمربی این تیم یعنی زین الدین زیدان به تاتنهام فروخته است. سرخی رگیلون چند سال قبل در تیم دوم رئال مادرید همبازی لوکا بود و به نظر می رسد آنجا بین این دو نفر درگیری هایی ایجاد شد که در نهایت نظر سرمربی رئال مادرید را نسبت به این مدافع کناری تغییر داده و زمینه فروش او را فراهم ساخته است.

البته در حال حاضر رئال مادرید در پست سرخی رگیلون دو بازیکن به نام های مارسلو و فرلان مندی را در اختیار دارد و به نظر می رسید با این وجود فرصت چندانی برای حضور رگیلون در ترکیب ثابت رئال مادرید در فصل جاری وجود نخواهد داشت. البته لوکا زیدان نیز جایی در ترکیب رئال مادرید ندارد و او چندی قبل به تیم دسته دومی رایو وایه کانو ملحق شد. لوکا زیدان که در سال 2004 و هنگامی که فقط شش سال داشت به آکادمی جوانان باشگاه پیوست، فقط دو بار موفق به حضور در تیم بزرگسالان رئال مادرید شد.

برچسب‌ها: رئال رگیلون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

113 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi