خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

دی بوئر: نمی توانم فن دبیک را بغل کنم اما...

دی بوئر: نمی توانم فن دبیک را بغل کنم اما...
فرانک دی بوئر، سرمربی تیم ملی هلند معتقد است که شرایط دانی فن دبیک در منچستر یونایتد بالاخره تغییر خواهد کرد.
دانی فن دبیک که یکی از مهره های تاثیر گذار آژاکس طی فصول اخیر بود و همین عملکرد خوب او باعث شد که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او دوخته شود اما نهایتاً این ستاره هلندی در نقل و انتقالات تابستانی امسال راهی منچستریونایتد شد.
فن دبیک اما نتوانسته تا به اینجا خودش را به ترکیب اصلی منچستر یونایتد برساند و تنها 4 بازی در ترکیب تیم اوله گنار سولسشر حضور داشته که البته هیچ کدام از آنها در لیگ برتر انگلیس نیز نبوده است. در همین ارتباط سرمربی تیم ملی هلند در واکنش به نیمکت‌نشینی های پیاپی فن دبیک در یونایتد صحبت کرده است.
سرمربی هلند در این باره گفت: " البته که من نمی توانم او را بغل کنم اما سعی می‌کنم تا آنجا که ممکن است به او اعتماد به نفس بدهم که فکر می‌کنم با توجه به حضور در ترکیب اصلی مقابل ایتالیا این اتفاق رخ داد. فکر می کنم او در بازی هایی که در ترکیب یونایتد حضور داشته عملکرد خوبی داشته است. من چندین بار بازی‌ های یونایتد با حضور او را دیده ام و فکر می‌کنم که خوب کار می کند. با این حال آنها بازیکنانی نظیر برونو‌فرناندز، پل پوگبا، نمانیا ماتیچ، فرد و اسکات مک تومینای را در خط هافبک در اختیار دارند.
شرایط او در منچستریونایتد دشوار است اما من فکر می کنم که بالاخره به دقایق بازی مورد دلخواه خود خواهد رسید. می‌دانم که او خواهان بازی کردن بیشتر از اما در عین حال سازگار شدن با یکدیگر جدید نیز امری دشوار است."

برچسب‌ها: هلند فن دبیک دی بوئر منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

100 هلنـد1399/08/22

22 آبان (14:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi