خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

منچستر مانع جدایی زودهنگام ستاره هلندی

منچستر مانع جدایی زودهنگام ستاره هلندی
به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک در آژاکس به عنوان یک هافبک میانی پر انرژی شهرت پیدا کرد و همین موضوع باعث شد که او در ماه سپتامبر با قراردادی 35 میلیون پوندی به منچستریونایتد نقل مکان کند اما ستاره هلندی تا به اینجا شرایط دشواری را در جمع شیاطین سرخ تجربه کرده است.

این شرایط دشوار برای ستاره هلندی در حالی به وجود آمده که بسیاری گمان می‌کردند او بتواند به یک مهره مهم در تیم اوله گنار سولسشر تبدیل شود اما هرگز این اتفاق رخ نداده و همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در رابطه با جدایی زودهنگام دونی فن دبیک از جمع شیاطین سرخ به گوش برسد.
فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس مدعی شد که فن دبیک در پنجره زمستانی اخیر پیشنهادی از یک تیم غیرانگلیسی که نامش فاش نشده، داشته است و می‌توانسته با قرارداد قرضی 6 ماهه از جمع شیاطین سرخ جدا شود، اما مدیران باشگاه منچستریونایتد و سولسشر با جدایی این هافبک هلندی مخالفت کرده‌اند.

فن دبیک 23 ساله که تا سال 2025 تحت‌قرارداد منچستریونایتد است، این فصل در 26 بازی از رقابت‌های مختلف (1053 امتیاز از 2340 دقیقه ممکن) برای این تیم به میدان رفته و آمار یک گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد فن دبیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

57 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi