خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

فرصت سولسشر به ستاره هلندی برای فرار از انتقادها

فرصت سولسشر به ستاره هلندی برای فرار از انتقادها
پس از حضور دو دقیقه‌ای فن‌دبیک در بازی نیمه نهایی جام اتحادیه یونایتد برابر سیتی که به شکست این تیم انجامید، اکنون مربی شیاطین سرخ می گوید که نظرش را راجع به این بازیکن تغییر داده و در دیدار این تیم برابر واتفورد در FA Cup به او از ابتدا بازی خواهد داد.

هواداران منچستریونایتد در فضای مجازی سولسشر را بابت به زمین فرستادن فن‌دبیک تنها برای دو دقیقه، مورد انتقاد قرار دادند و در توییتر تعویض دیرهنگام سرمربی شیاطین سرخ را "ننگین" نامیدند.

رسانه های هلندی پیش از این بازی به فن‌دبیک، که مدتی بود برای منچستریونایتد به زمین نرفته بود، توصیه کردند که اگر باز هم از ترکیب بیرون ماند، چمدان های خود را ببندد و یونایتد را ترک کند.
پیش از بازی امروز منچستریونایتد برابر واتفورد از سولسشر راجع به فن‌دبیک سوال شد و سرمربی سرخ‌ها قول داد که او را به ترکیب بازگرداند.

سولسشر راجع به بازگشت فن‌دبیک به ترکیب گفت:"من بارها به این سوال پاسخ داده‌ام. مثال های بسیاری از بازیکنان باکیفیتی هست که نیاز به اندکی زمان دارند.

هم ما و هم دیگر باشگاه ها از این مثال ها زیاد دارند. گاهی اوقات زمان می برد. از هوادارانش و آنهایی که به او اهمیت می دهند نمی شود انتظار داشت که ساکت بمانند، مخصوصا وقتی از او انتظار بهترین عملکرد را دارند.

دونی در بازی برابر واتفورد برای ما بازی خواهد کرد و این یک شانس دیگر برای اوست. من با او صحبت کردم و بار دیگر تاکید کردم که چقدر برای او ارزش قائلیم. او بازی می کند و این یک شانس خوب دیگر برای اوست که از نو شروع کند."

برچسب‌ها: دنی فن دبیک منچستریونایتد آژاکس هلند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

203 داروغه جهنم1399/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi